Alla inlägg den 5 juli 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2006 21:20

Bli inte rädd för att jag vill va nära.Stanna kvar,gå inte.Bli inte chockad när ja säger att ja älskar dig.Bli glad.Att du är älskad.Bli inte rädd.Jag kommer aldrig göra dig illa,jag kommer aldrig göra nåt du inte vill.Kan inte säga att jag älskar dig för många gånger.Men tar du åt dig?

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2006 21:19

Jag ringer dig varje dag..bara för att se vad du har gjort,vad du ska göra och vad du gör.Om du har tid med mig.För att jag vill träffa dig.För att jag älskar dig.För att se om din dag har vart bättre än min.För att du är den ända.Jag vill vara nära dig,få ligga bredvid dig igen.Få känna dina andetag,få känna dig nära..nära mig..När du ser på mig,går inte att förklara..mitt hjärta dunkar fortare än nånsin..jag vill klara de här..Jag vill klara att komma över dig..men de går inte..ja krossas,jag gråter varje dag.Jag är sönder..Du är finast.Du är bäst.Den ända jag vill ha.Den jag alltid kommer sakna.Kan inte tänka mig ett liv utan dig.Varje gång ja försöker resa mig så faller jag.Även föralltid känns som för kort tid.Du är luften jag andas,du är andetagen jag tar.Du är allt!Mitt allt.Det ända som betyder nåt.Mitt liv.Du

Av ♥ Estella B ♥ - 5 juli 2006 21:18

Vi skulle få leva här...Varför måste du gå o göra saker så kompliserade?Jag förstår inte dig.En gång gjorde jag,jag läste dig så bra..men nu förstår jag ingenting längre.Du bara är..du finns..i mina tankar o överallt annars.Det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig!Jag tyckert vi är gjorda för varann..jag är gjord för dig i alla fall.Jag är den du ska ha.Du är det bästa som hänt mig.Du är den enda jag vill ha,Den jag drömmer om varje natt,Den jag önska jag låg bredvid varje sekund,Den jag önska va min.Jag älskar dig..över allt annat på denna jord!Livet är så här,det är så det är.Varför ser du mig inte?Jag gör ju allt för dig!Vem är jag för dig?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards