Alla inlägg den 4 juli 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2006 21:17

Ingen vet hur jag känner mig ingen vet hur jag mår ingen vet att det e dig jag vill få jag gav dig hela mitt hjärta du har det fortfarande kvar nu e jag bara tom utan några mål du finns i mina tankar dygnet runt mina tårar rinner för dig hela mitt liv saknar nu mening du var den som lyste upp min dag det var om dig jag drömde varje natt men nu ligger jag bara här utan ljus utan drömmar saknar dina armar om mig kan fortfarande se ditt leende framför mina ögon du fick mig att må bra vad gjorde jag för fel? vad var det som hände? vad fick dina känslor att försvinna så fort? vill ha dig vid min sida vill vandra livets hårda väg med dig vill föda dina barn jag gör vad som helst för att allt ska bli bra igen vill dela mitt liv med dig och ingen annan du kommer alltid att finnas i mina tankar jag vet att allt e över jag vet att du gått vidare men jag kan inte hjälpa hur jag känner... Du är den finaste som finns...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards