Alla inlägg den 8 augusti 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 8 augusti 2006 21:30

Vi invandrare..Kommer hit för att fly från nöden. En kommer hit för att undgå döden..En kommer hit av terror tvungen,En kommer hit för att gifta sig med kungen.Vi är jamaicaner,Juggar,Iranier,Latinos,Negrer och turkar.Mest är vi snälla..Andra är skurkar.Endel är äckliga,andra är skumma.Endel är genier,andra är dumma. Ibland är vi sura men oftast vi ler. Med andra ord är vi precis som ER. Med fel och brister,Tuffa och mjuka..fast inte lika avundsjuka.Vissa är färgade andra är arier,som köper sina bruna färger i solarier.. Vissa är svarta andra är gula. Vissa är vackra andra är fula. Men fast vi ibland av annan färg é, är vi precis som er i sverige. Och när vi vill arbeta här är tacken :"Ni får inte jobba för facket".Endel söker lugnet istället för bråket. Det ända ni svenskar kan bättre är språket.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 augusti 2006 21:27

Jag röker mer än jag borde.Jag rör mig mindre än jag borde.Jag dricker mer än jag borde.Jag svär mer än jag borde.Jag älskar fet mat.Men jag är lycklig...Så låt mig!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards