Alla inlägg den 31 augusti 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 31 augusti 2006 12:28

Jag vill kunna prata med dig.Jag kan ju,men inte om seriösa saker..För du ska hela tiden skämta bort de.Jag vet inte varför.Är de för att du känner dig dum? Eller skäms du? Eller varför? Det går ju aldrig.Du drar ett skämt eller så börjar du snacka om nå annat.Jag vill ha dig,att prata med..Jag vet inte varför men de känns som att du skulle KUnna vara en bra lyssnare..Det känns också som att de bara är dig ja vill dela med mig av mina tankar med. De djupa.. Jag önska du kunna förstå mig.Det är svårt o förklara för dig hur ja menar.För du vill inte förstå.Varför? Det är ju inte som att du behöver öppna dig för mig. Jag vill bara berätta för dig,om allt..Precis allt. Det går inte in i din hjärna..Det är tråkigt faktist. För de skulle kännas så bra om just du fick veta..De ja vill berätta.Det är ganska mycke,men de får gärna ta tid för mig. Vet inte om du orkar..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards