Alla inlägg den 9 augusti 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 9 augusti 2006 21:33

Jag slutar aldrig festa Jag halsar det mesta Jag nitar kanske inte de flesta :pJag hänger me de bästa Jag kan de mesta Ring mig om du vill testa Att festa med den bästa Oh..hell yeah

Av ♥ Estella B ♥ - 9 augusti 2006 21:31

Den va tänkvärd...Kan kan man väl..de beror väl på va man har för människor omkring sig..trivs man bra hemma o i sin stad typ..så kan de väl fortfarande vara människor som gör ens liv jobbigt..Så att man inte trivs..så att man går vilse.. Men då trivs man väl inte i alla fall i slutändan? Jag trivs hur bra som helst här i mitt lilla eskilstuna..men ja kan ju fortfarande känna mig vilsen om människor låter mig göra de..Det är ju inte alltid man har koll på sina känslor och på vad man tycker o tänker..Ibland kan man ju bli riktigt förvirrad o vet varken ut eller in. Det är väl i sig själv man känner sig vilsen då.Och då är de ju egentligen inte andra människors fel..eller,det förstås..de är väl kanske dom som får en att tvivla på sig själv och ifrågasätta sitt hjärta.Ibland kommer man ju inte själv på vad man vill.Då är de ju lite jobbigare.När hjärtat inte vet.Då får man väl lyssna till sitt huvud kanske.Men..haha..de kanske inte vet heller. Jag tror man måste lösa alla sina problem själv.Det är ju bara du o ingen annan som vet vad du vill.Ibland kan de väl va skönt o få lite hjälp på traven,så kanske man kommer fram till en lösning tillslut.Men de kan ju ta hur lång tid som helst. Det är ju som att gå till en psykolog.Vad vet dom om ens liv o hur man lever om man inte öppnar sig.Och hur lätt är det att öppna sig för en människa man aldrig har träffat förut.Att börja om å berätta hela sin livs historia till en vilt främmande man eller kvinna.Och sen ska dom berätta för dig vad du ska göra o hur du ska leva.Nej tack säger jag.Då är nog mitt inre bättre att vända sig till. Försök att lyssna till ditt hjärta..

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards