Alla inlägg den 10 augusti 2006

Av ♥ Estella B ♥ - 10 augusti 2006 21:34

Jag är liiiika GLAD igen..som den förra gången..nu kan ja inte sluta le.. igen..o ja har ingen jävla anledning..Det är konstigt..känns som att ja är tom..att jag inte har några jävla problem..att ja bara lever..att allt kommer att ordna sig..som att man andas LEN luft..som bara sjunker in.. Jag lever jag lever.. sjukt de känns..har aldrig vart så lycklig som denna sommar.. i hela mitt liv!! Jag saknar ingen längre,känns som att de är så här de ska vara..Jag! Att ja ska ta hand om mig själv ett tag nu..ingen annan o bry sig om..Underbart.Jag mår verkligen,verklien bra..Love my life..I just love it..Smile bitch

Av ♥ Estella B ♥ - 10 augusti 2006 21:33

Hahahahaha..har stått o försökt ta bra kort på mig själv i en timme snart.. Jag lyckas fan inte..De är klart..hur ska jag kunna få ett bra kort på MIG ;) *asg* får väl fortsätta pröva..Det är ju ändå ganska kul o stå o flumma sig..haha o det är bara jag som kan lyckas bli så ful som ja kan bli :p...Hoppat runt o dansat o sjungit har ja oxå gjort inatt (jag vet..ja är inte normal..) Men kul har ja..o de är ju huvesaken iaf.. Och kisse kolla på mig som att ja är dum i huvet..de är ja ju iof,men hon behöver ju inte ge mig såna jävla blickar :p Måste ju fördriva tiden på nåt vis...vakna kl 18 ikväll..o då kommer ja inte bli trött förns kl.6 undra va ja ska hitta på fram till dess.. kanske kan pröva o sova lite tidigare..måste ju ändå upp vid 9 imorrn..eller senare blir de :pjaha..ja fortsätter väl med mitt nudå :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2006 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards