Alla inlägg den 3 april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 3 april 2007 13:23

Satt o fundera på en sak...Har dom lagt ner Big Brother i år? Antagligen är de väl så eftersom det inte går på tv.I så fall tackar vi för den underbara saken.Ett mindre värdelöst program på tv. Börjar folk få vett i huvet nu kanske?¨Att folk inte vill se dumma blondiner inne i ett hus. Vissa stunder funderar man ju på om dom överdriver sin dumhet.. Men sen så kommer man fram till att.. Woow, dom är nog så bakom flötet.(Inget illa mot blondiner...bara vissa av dom..Men de kan folk ju kanske hålla med om.. Är du inte dum så behöver du inte ta åt dig ;) Jag tar åt mig av de jag själv säger..för dum det är jag, men blond är jag inte.Ska gå o jobba snart..Igen.. så där för ovanlighetens skull. :pBörjar faktist tröttna på o sitta där varje jävla dag.Men.. en och en halv vecka kvar. Sen är det över.Fundera på o säga upp mig helt då när han blitt hem igen.Låter bra? Det lär ju du tycka, eftersom du alltid säger att jag ska sluta där. Så.. Jag lyssnar på vad du säger.. Iof så gör jag de alltid =)Du är så söt.Dagis imorrn å. Inte vart där sen förr förra veckan. Tänkte att jag inte skulle orka med 2 jobb varje dag.Men nu kan jag inte vara sjuk från dagis längre.. så måste dit imorrn.Jag kommer vara så död. Men vad fan ska man göra åt saken då? Ingenting.Just smile and pretend to be happy..Eller inte pretend kanske.. Glad är jag ju, nästan varje dag iaf =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards