Alla inlägg den 11 april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 11 april 2007 11:44

Gick till dagis igår, men hon tyckte inte jag såg frisk ut.. så jag fick gå hem.Kändes som jag hade typ..ögon stora som ägg, och jag var värsta känslig.. börja gråta för typ allt.Jag var nog lite för trött för o orka livet.Sov iaf en timme på eftermiddan igår, sen ringde Lisa o fråga om jag sku med o handla.. Så ja tänkte att.. Ja.. what the hell.. Så hon kom o hämta mig så åkte vi o handla o sen åkte vi till henne o kolla på film, sen körde hon hem mig igen.Hände inte så mycket mer spännande den dagen :pI förrgår på jobbet (I måndags asså) så kom de in 2 fulla killar precis när jag skulle stänga.Dom skrek ju inte lite..Dom skulle iaf ha öl, och den ena satt o tjata om en jävla mobilladdare. Han fattade verkligen att jag lixom inte går runt med en i bakfickan.Dom fick iaf en varsin öl, och sen satte dom sig vid bordet där jag satt.Det var hemskt vill jag lova. Trodde dom skulle göra nåt.Den ena satt o sa till den andra, hur han skulle knulla mig (?) Han trodde lixom att han skulle få. Dum i hela jävla huvet.När jag sa till han "Asså..tror du verkligen du skulle få sätta på mig? Din kuk läre ju fan ändå inte funka"Han blev lite sur.. så börja han spotta på väggarna.. och då blev jag sur o sa att.. "Vafan håller du på med? Du kan ju fan inte spotta på väggarna fattar du väl..ska jag gå hem till dig o spotta?"Och då sa han"Öö..vem tror du att du är? Tönten i Eskilstuna eller? Ingen säger till mig vad jag ska göra..fattar du?"Så då ringde jag Åke o sa att han skulle komma ner fort som fan..Äcklet skicka iväg sin kompis sen, och så börja han om.Han satt o sa att han skulle knulla mig o att han visste att jag ville.. Så reste han sig o försökte börja kladda.Åke kom precis ner då.. Tur för mig.Men då blev äcklet skitarg o börja skrika på Åke..Och Åke typ aslugn ba gick runt o plocka flaskor :pHan är så kul..Iaf så tillslut klara jag inte av killen, när han börja skylla ifrån sig o säga att han inte alls sagt så, o att de va jag som försökte få knulla han.Jävla dum i huvet..Då börja jag o dryga tillbaka, och då kunna jag säga precis vad jag tyckte å..för Åke va ju där =)Tillslut fick jag iaf ut han därifrån, så jag stängde så körde Åke mig hem.Det är så sjukt, såna idioter kommer bara när jag sitter där ensam. Jag har en jävla tur att Åke bor nästan ovanför.Annars vet man ju aldrig vad som kan hända.Men läskigt är det iaf.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards