Alla inlägg den 16 april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2007 20:46

Sommar 07 är ju fan här :D

Jag är världens gladaste.


Har vart ute o åkt typ hela dagen, åkte först runt o handla lite.

Nya tavlor o blommor vart de för mig =)

Mycket bra.

Jag blir helt svartis på alla som ska flytta hemifrån nu, så jag börjar köpa nya saker till hemmet jag med.

Ut med de gamla o in med de nya.

Bra val Ella! :p


Lisa o Jag är lite smått sjuka i huvet.

Vi planerar alltid att vi ska till rothoffsparken, men vi glömmer alltid saker vi ska ha med, så vi får åka fram o tillbaka till henne o mig  hela tiden.

Så när vi väl kommer till rothoff så är ju solfan nere :p

Igår kom vi inte ens dit..hahah.

Idag kom vi dit iaf..men rätt så sent. Strax efter 19.

Så satte vi oss o spela poker.

Så hade vi köpt med chipsdipp.. som Lisa satt o blanda *asg*

Såg nog rätt så sjukt ut :p

Men... vilka kan skämma ut sig bättre än hon o jag?


På andra sidan ån av vart vi satt blev de typ lite bråk.

En kille stod o skrek på en annan, o så plötsigt ba drog han ner honom i marken o sparka han i magen o huvet.

Asså..ja börjar skaka som fan när jag ser nån bråka.

O jag o lisa från ingenstans skrek åt dom att sluta..

Hahaha..som att dom skulle lyssna på oss då :p

Man kan ju alltid försöka iaf .


Imorrn har vi planerat att åka dit vid lunch.. så vi blir väl där på eftermiddan  nån gång :p

Kom o joina oss, vi har sjukt kul =)

Av ♥ Estella B ♥ - 16 april 2007 05:33

Det är rätt så jävla irriterande, att alltid när man är ledig så kan man vakna hur tidigt som helst.... Och vara överdrivet pigg..damn!

04.15 var jag uppe idag, kan också bero på att jag var sjukt törstig o va tvungen o gå upp o dricka en liter cola... Och inte kan man ju somna sen..nej nej.


Lisa o jag åkte aldrig till parken igår, vi typ åkte bil o dunka musik istället =) Bättre val..ah.

Åkte till mamma en sväng, Jag, mitt vin o Lisa..

Satte oss ute på gräset o typ...ah..de enda vi gjorde va väl o garva oavbrutet. Lisa o Jag är tydligen roliga ;p hahaha.. can you belive it?

Min syster kom dit en sväng å, så bestämde vi oss för att fortsätta vår lilla tripp :p Med mamma o syster som sällskap i bilen.

Åkte typ...iväg... nånstans.

Skulle iaf träffa folk i stan sen, så åkte o lämna av mamma.. så när vi gjort de o skulle hämta de andra så typ.. gjorde vi inte de.. haha.. sjukt..

Vi åkte till Kungsör en sväng o hälsa på Min lilla gayman.

Tog en cigg med han o sen åkte vi o käka på pizzerian.

Jag trodde jag va dum i huvet, för pizzan va sjukt stark, så jag tänkte att.. näe..kanske bara är jag som är lite för onykter.

Men så sa Lisa att den va asstark å så.. Ät aldrig där.. inte pizza iaf.

Så vet jag inte ens vars jag käka..så kan ju inte göra dålig reklam.. Damn!


Åkte hem typ..också :p

Nån gång.. Kom på att jag skulle förklara mig själv för dig...

Så jag ska försöka sen, för gjorde inte de igår ju...


Det blir nog bra det här..totalt senil o halvdöd... Låter jag som ett kap?


Oh happy day!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards