Alla inlägg den 9 april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 9 april 2007 03:11

Man får gråta när man är ledsen,Och man får supa skallen av sig när man har panikångest.TACK JENNY!Jag behövde det. Supa skallen av mig.4 dagar...Inte bra, men alla tankar fösvinner.. men samtidigt blir dom starkare.Jag saknar men ändå vill jag inte ha.. Fast jag vill ha... det som jag saknar.Jag vill ha han så det gör ont.Jag förstår inte ens vad jag själv menar..Utan geografi är man ingenstans..Och när man väl har fått det att gå ihop, spricker det.Bra sagt boken!Jag har haft en sjukt underbar helg, även om jag inte vart nykter på 4 dagar, och knappt levande..Partyt med Jenny dessa dagar är bättre än typ..livet.Saknat dig fruktansvärt mycket bara, men mina tankar får mig iaf glad.Tankarna på dig."Oh, ******, I am but a foolDarling, I love you tho' you treat me cruelYou hurt me and you make me cryBut if you leave me I will surely dieDarling, there will never be another'Cause I love you soDon't ever leave meSay you'll never goI will always want you for my sweetheartNo matter what you doOh, ******, I'm so in love with you"Bästa allsången, Du & Jag..Jag lovar..det blir bra =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards