Alla inlägg den 12 april 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 12 april 2007 06:26

Hahaha..jag är ju så Jääävla dum i huvet.Men jag gjorde väl rätt?Men jag vill så gärna tro att jag har fel..Helt seriöst, förstod du inte vad jag ville?Tror du att jag bara ville sitta o prata med dig på msn livet ut?För det var inte riktigt så min plan var..Men den sprack ju.Hur ska jag kunna glömma dig?Jag vill inte, men jag har inte så mycket val.Livet går väl vidare.Jag som är så jävla van vid att alltid ha dig att prata med..Men jag vill bara att du ska inse, att jag faktist vill ha dig, jag menar.. Är det inte självklart?Med tanke på typ....allt..8 jävla månader...de är nästan ett år..Jo..allt går inte alltid som man vill.Verkar de som att jag tar för lätt på det här?Jag kan lova.. Mitt hjärta ser ut som på bilden..Jag har kopplat ihop himmelen med dig ju.Du är ju allt jag tänker på när jag kollar upp..och den är överallt...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards