Alla inlägg den 2 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juli 2008 14:57

Jag känner mig lite som fröken lat.
Har inte gjort någonting denna veckan. Får man skylla på vädret? Jag gör det ändå.

Är det sol så är det nästan för varmt för att hitta på något en anständig tid, och är de molnigt så har man inte lust att göra någonting alls, precis som jag gjort denna veckan -Ingenting alls.
Det har ju inte vart bästa vädret heller, så de kanske inte gör så mycket?

Vi skulle åka o spela lite minigolf igår, Jag, Jonna och Emma.
Men så råka de bli lite sent, så jag hoppade över det.
Att man aldrig kan komma på saker i vettig tid, eller iaf lyckas göra sakerna man kommer på i vettig tid.

Inte som att jag har så mycket annat att göra, så egentligen spelar inte tiden någon större roll, men ändå gör den det. How come?

Idag är de ju också självklart molningt, fast dom sa att det skulle bli helsol.
Man kan aldrig lita på någon.
Nääe, jag är inte bitter

Robin gick ner på stan med sin mamma, dom skulle ta en fika innan hans mamma börjar jobba.
Robin sa det en timma innan dom skulle dra, så jag hann inte riktigt följa med.
Jag tar ju en lagom lång tid på mig att fixa iordning mig, så jag får ju skylla mig själv ^^

Får väl se vad som händer ikväll, jag borde gå hem till min lilla lägenhet en sväng, och hämta lite saker. Den har ju stått lagom tom i flera veckor nu, så jag känner att det är dax att hälsa på den ^^
Det märks väl om jag kommer så långt. Det lär väl bara bli film som vanligt.
Usch vad jag är trött på film.

Jag måste hitta på något. Nu
Gå o köpa cigaretter kanske. Nu när jag röker vid datorn så tar dom ju slut innan man hinner öppna paketet förfan

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juli 2008 13:10

Oh, By the way...
I fredags fick jag för mig att jag skulle klippa håret, vilket väl gick sådär måste jag säga.
Klippte mig i Kungsör, som kanske inte var de klyftigaste jag gjort under mitt liv.
Skulle ha gått till min vanliga frissa här i stan.

Anyway
Jag berättade för tanten hur jag ville ha håret. Dvs. mycket uppklippt, och sen sådär jättesned lugg som går från typ halva sidan håret, och så sa jag att hon inte skulle ta så mycket på längden där bak, eftersom jag vill ha långt hår, och jag har sparat en evighet för att få de så långt som jag hade.
See my point?

Kärringen klippte av mer än hälften på längden, det är nu så kort som över axlarna (I know, freak!)
Inte nog med det, hon klippte hel lugg, men den går som en jävla berg-och-dal-bana.

Nej, jag är inte nöjd.
Alla andra tyckte det var asfint, och då menar jag alla andra.
Dom har väl inte samma syn som jag har då ^^
Dom vet väl kanske inte varför jag är missnöjd heller. Jag ville ju ha kvar mitt långa hår, det är där problemet ligger.

Men men, gjort är gjort. Alla gör väl misstag ^^
Dom säger att jag bara är ovan, så vem vet, en dag kanske jag vant mig vid my new look

(Och en bild kommer den dagen jag vågar ta ett kort på mig själv igen)

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juli 2008 12:46

Nu har jag nog skjutit upp mitt bloggande lite för länge.
Det var ju precis en vecka sen sist.
Kan ju skylla på att jag inte haft lusten riktigt. Annat har liksom kommit emellan ^^

Var ju i Kungsör förra onsdagen till fredagen. Och där på torsdagen fick jag nåt jag länge längtat efter.
En laptop! Finally
Kristian och jag gick och köpte varsin bärbar dator, vi kände att vi var värda det. Gud så lycklig man kan bli av prylar ^^
Jag har som ett behov att röka när jag sitter vid datorn, och hos Robin får jag ju inte röka inne.
Nu kan jag ju ta min laptop med mig, och sätta mig vid balkongdörrn och röka.
It makes me so happy! xD

I fredags åkte jag hem, och kom hem runt kl.22 till Robin.
Då var det bara att sätta igång att festa.
Det var en hel del folk här, och alla bestämde sig för att vi skulle dra till Dennys Krog. Så så blev det.
Jag och Robin stannade på Dennys i typ 1 timma, och sen drog vi ner på stan och mötte Mange och Jonna på Grappa bar.
Trevlig kväll blev det, även om jag fick hålla mig ganska nykter.
Jag har ju min lilla halsbränna som vägrar att försvinna, så de går inte så bra att dricka då.

I lördags hade ju mamma och Jag bestämt oss för en shopping.
Ella pekar, mamma betalar. En sån dag fick det bli ^^
Mamma fick köpa lite kläder till mig, och sen min lilla mini-mus till datorn som jag hann längta efter i en vecka ^^
Good shopping, Good shopping.

Lisa kom också till stan i lördags, så på kvällen då planerade vi in att vi skulle ta en liten grillning.
Vi samlade ihop vårt lilla gäng.
Jonna åkte och hämta Kristian, och sen kom dom och hämtade mig, sen åkte vi till Ica Maxi och mötte upp Lisa och Ester, och så passade vi på att inhandla för kvällen ^^

Hela kvällen höll ju på att gå åt helvete, eftersom ingen kunna bestämma sig för vart vi skulle åka, och sen blev klockan så sent med alla turer fram och tillbaka.
Vi bestämde oss för Ärla badplats tillslut iaf. Bra val.

Åkte dit och började grilla. Jag drack lite vin, och Lisa cider. Dom andra höll sig på det nyktra stadiet ^^
Underbar kväll måste jag säga. Det händer ju inte allt för ofta att vi alla ses längre. Synd.
Man måste ta vara på det man har, det är väl bara vid såna tillfällen man inser det.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards