Alla inlägg den 8 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juli 2008 17:55

Jag hittade en kul sida när jag lallade runt lite på nätet imorse.
Jag brukar ju kanske inte vara en sån som rekommenderar allt jag glor på, utom om jag känner att de är så kul så jag måste dela med mig av det ^^

Jag hittade dom här ljusen (över) på Bluebox, kostar 45 kr/pkt.
Det är ju en billig peng det ^^ (Inte för att dom kanske var så kul så att man garvar, men lite roliga var dom väl ^^)

Perfekt om man har en likadan mamma som jag, som alltid tycker att hon fyller typ hälften av de hon egentligen gör ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 8 juli 2008 02:15

Robin och Jag kollade nyss på den filmen (Notebook, eller Dagboken på svenska)
Jag har inget större val än att skriva om den.
Alla borde ha rätt till att se en sån underbar film.

Den är so far -den finaste, bästa, kärleksfullaste, mest otroliga film jag sett i mitt liv.
Vet man inte vad kärlek är, så vet man det efter att man sett den.
Finns äkta kärlek, så är det precis sådär den ska vara.

Un-fucking-
believable.

Tror aldrig jag gråtit så mycket till en film ever.
Kan inte förklara med ord, det är som tunghäfta.
Den måste ses för att förstå. Jag överdriver inte en meter.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards