Alla inlägg den 9 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juli 2008 15:49

Idag har vi haft Morfars urnsättning. 1 år efter hans bortgång fick det bli.
Var uppe på kyrkogården och mötte Mamma, storesyster, Mammas moster, min morbror och morbrors fru.
Så satte vi ner urnan, och la lite blommor.

Vi gjorde inte så stor grej av det hela eftersom vi hade begravning förra året, så det gick fort idag.
Passade på att hälsa på pappas grav när jag ändå var där uppe.
Får ganska dåligt samvete över att jag inte är där oftare, när det ändå bara är en 10 minuters promenad bort.

Efter vi satt ner urnan så gick vi till Janelings och tog en liten snabbfika.
Det är ju inte allt för ofta man träffar släkten eftersom ingen bor här i stan.
Det är första gången sedan morfars begravning som jag träffar morbror och mammas moster igen.
Man kan ju inte påstå att det är nån nära relation vi har till varann ^^ Haha

Nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma hem.
Får väl se vad som görs av denna dagen då.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards