Alla inlägg den 6 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2008 19:34

Idag har vi (Jag, Robin och hans mamma) var uppe hos Robins mormor och käkat middag.
Kassler, klyftpotatis och beasås. Perfekt när man är halvbakis. Underbart gott.

Ikväll blir de nog bara till att slita på soffan. Filmkväll med andra ord ^^
Vi ska kolla på Förortsungar, jag är ju seg av mig, som alla lär veta vid det här laget, så jag har inte riktigt hunnit sett den än ^^
Det är väl kanske på tiden att  man gör det nu.

Jordnötsringar och cola nästa?

Peace jao.

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2008 19:26

The real deal.
Karusellen Jag och Jonna åkte igår på Power Meet.
Så kul, jag vill igen. Och igen!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2008 18:39

Jag och Robin fick för oss att vi ville festa igår, och vi kom på den smarta idén efter att bolaget stängt, så Robin fick sitta och ringa runt lite.
Tillslut så fick han tag på E, och så fick han 2 flaskor alkohol av honom.
Bussigt värre.

Vi hade ingen direkt aning om vart vi skulle festa, men så ringde jag Jonna och sa att jag ville åka till Power Meet (Jag behöver väl inte förklara vad de är? Räknar med att alla redan vet det)
Så den gulliga flickan erbjöd sig att köra oss till Västerås :)

Jonna och Pia kom och hämtade upp mig och Robin strax innan kl.20, och så åkte vi iväg.

Parkerade bilen vid Västerås högskola (vilket inte var det klyftigaste, eftersom det var en extremt lång bit att gå därifrån)
Efter en 30 minuters promenad så kom vi iaf fram till tivolit.
Det gjorde ju inte så mycket att man fick gå en lång bit, eftersom alla bilarna åkte där vi gick, så de var ju kul ändå ^^

Jonna och Jag fick för oss att vi ville åka en karusell också. Känna barnet i sig igen liksom. Haha
Fan vad kul det var. Jag har ju inte åkt karusell på flera år! Vilken jävla kick!
Ska lägga upp bilden på karusellen sen också, för jag har ingen aning om vad den hette.
Vi åkte den alltid när vi var mindre, så vi var ju tvugna att göra om det för gamla tiders skull.

Efter 2 timmar på Power Meet så åkte vi hem igen.
Robin ville ha efterfest, så han ringde Adam och sa att han skulle komma hem till oss och efterfesta, och det gjorde han också.
Blev dock ingen lång efterfest. Vi avslutade runt kl.03 Lagom och bra ^^

Kul att man fick åka på Power Meet i år faktiskt. Det var ju ändå ett par år sen man var där sist.
Minnen <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards