Alla inlägg den 17 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:54

Ja, Jag har gjort det.
Ända sen förra året har jag lyckats hålla mig borta från Facebook, även fast alla har tjatat som idioter på mig att "Du måste faktiskt ha Facebook! Kom igeeen, Alla har ju det"
Jag lyckades dissa det såå länge, men jag vek mig.
God damn it.

Lisa kan ta åt sig en liten smula av äran, hon var den sista som tjatade, och så fick hon som hon ville.

Nu är jag såld. Jag kan ju inte slita mig därifrån. Det är ju så jävla kul!
It fucking Rocks!

Det värsta är ju att ni nu endast kommer att finna mig framför datorn ^^
(Nästan anyway) Haha

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:46

Jag hittade en klubba idag som inte var att leka med.
Jag vart så förälskad.
Helt seriöst så har jag aldrig ätit en godare klubba i mitt liv.
Just därför var jag tvungen att skriva detta onödiga inlägg + Lägga upp en liten bild på min kära klubba.

Jag måste rekommendera den, men jag har ingen aning om vad den hette.
Såå....synd för er ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:40

Jonna kom och hämtade mig vid lunch idag.
Jag lovade henne att följa med när hon skulle klippa sig, så jag gjorde det också ^^

Åkte ner till Subline och kollade efter frillor i ett par böcker medans vi väntade på hennes tur.

Det tog typ 40 minuter hela kalaset, och OMFG(!) så snyggt det blev.
Perfekt!
Så nu har jag bestämt mig för att Subline ska bli min nya frissa. (Lite smygreklam skadar väl aldrig ^^ Haha)

Efter det så åkte vi till Jonnas mamma, Jonna skulle bara hämta en stege (don't know why), och efter det så körde hon hem mig.

Nu sitter jag och väntar på att min lilla Pojke ska sluta jobbet och komma hem.
Vi ska ha en myskväll ikväll, eftersom jag åker till Oskarshamn imorrn.
Man måste ju passa på att va gosiga mot varann när man ska skiljas åt över en hel helg ^^

Så såg väl denna dagen typ ut ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:30

Gick över till Jonna igår eftermiddag. Hon ville ha hjälp att måla om sin lilla hall.
Det var nå jävla ryck hon fick för sig, så Jag var snäll och gick över till henne ^^

Eftersom hon är lite för kort, så nådde hon inte upp längst upp med pensel, så jag fick gå runt och måla där uppe.
Det är ju ett jävla projekt kan jag tala om. Fasen så jobbigt det är!
Men vi lyckades klara av det hela tillslut iaf. Duktigt av oss ^^

Efter vi målat så kom Robin över till Jonna, han skulle bara möta mig, och sen gick han  och jag o handlade.
Sen blev det hem och käka, och efter det så gjorde vi inte allt för mycket.

Lite film, och sen sängen.
Så ärs de

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards