Alla inlägg den 10 juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2008 21:40

Men LooL
Jag garvar ju så jag kissar på mig (nästan anyway ;)
Man kan ju verkligen se en förvirrad gammal Petter springa runt där på Ica, halvt slut i huvet.
Hahahaha

Psst. Taget från
Tjuvlyssnat (Men det visste väl alla redan ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2008 19:49

I am so fucking bored!
Det är fint väder, klockan är bara barnet, man är ledig, vad kan man då hitta på?
Jag har ingen jävla aning allvarligt talat.
Sen när blev det så svårt att komma fram till något lagom vettigt att göra på sommaren?
Jag vill helst inte ha en till filmkväll. Det börjar bli ganska uttjatat.

Det finns ju inte så mycket annat att göra (eller så har man bara sjukt taskig fantasi?)
Jag vill pyssla med mina saker, men jag har ju inga saker här, och det menas med -Inget pyssel.
Uh, ibland saknar jag mitt hem extremt mycket.
Eller kanske inte mitt hem, men mina saker.

Robin funderade på om vi skulle slå till på lite party ikväll.
-Det är ju ändå torsdag liksom ^^
Men vad skulle det ge, förutom baksmälla imorrn?
Får väl se hur det blir med den saken.

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juli 2008 12:23

Jonna ringde och väckte mig typ 10.30 imorse.
Elakt gjort av henne med tanke på att hon inte ville nånting :p

Idag skulle jag ha åkte med Pica och gänget till Parken Zoo badet, men jag vaknade en halvtimma innan dom skulle åka, så jag känner att jag inte skulle ha hunnit de ^^
Jag är ju ändå inte den som badar på offentlig plats, så inget gick förlorat där inte :p
Plus att vädret är lite ostabilt, så de skulle va lite trist att ligga där ute och frysa.

Robin och jag planerade igår kväll att vi borde börja gå ut och springa ett par kvällar i veckan (ni vet, det där med motion och sånt ska tydligen vara viktigt eller nåt nu för tiden ^^)
Vi får väl se hur långt vi kommer med den fin-fina idén.
Jonna ville tydligen också vara på, så då finns de inte en lika stor chans att man kan fly undan det.
Dum plan tycker jag så här i efterhand.
Jag får inskaffa en sån där stol som på bilden. Då är jag gärna med ut och springer ^^

Robin är och jobbar nu,och slutar vid kl.15 eller nåt.
Får väl se vad vi lyckas hitta på att göra då.

Helgen är iaf fullbokad.
Det tackar vi för!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards