Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

LETS SHOP TIL' WE DROP!

Av ♥ Estella B ♥ - 27 augusti 2009 11:18

God dagens solstrålar.
Uppe med tuppen var jag idag! För en gångs skull.
Vaknade klockan 07. Det var Robins fel. Han höll på att fixa iordning sig.
Han och hans mamma åkte till Norrköping imorse. Dom skulle hälsa på Robins farmor och farfar :)



Själv slår jag till på shopping idag. Det gillar vi!
Ska ner på stan till kl.14 och möta upp min älskade Kristian.
Vi ska ta en runda på stan, och sen gå till Parmasoni och käka.



Hem till Jonna efter det. Vi 3 ska åka till Vingåkers Factory Outlet i eftermiddag.
Jag har aldrig varit där, men de lär vara bra, så vi får väl se :)



Eftersom jag shoppat ganska mycket kläder (enligt Robin) den senaste tiden, så tror jag inte jag slår till på stort idag.
Vi får se, hittar jag nåt så gör jag, då är det inte mitt fel att det råkar få följa med mig hem ^^



Hörs sen!


 
 
Linda

Linda

27 augusti 2009 15:01

Ja, absolut man måste ju det. Och jag behöver nog rensa lite granna bland fula toppar som jag aldrig använder längre.. Köpr ju ändå såpass mycket nytt ändå så.. Men ja, jag har så jävla svårt för det. Bättre skänka till Myrorna eller tredje världen, tänk de har ju inte alls mycket kläder och liknande.

Japp det är jävligt lång tid ja och en jävla massa minnen till det! Folk kan inte förstå hur tufft det har vart (inte alla, men några) eller så säger de inget och håller käften!

Men som sagt du får ju lön för det och du jobbar inte mer än lördagar va? Eller har du fått mer tider nu?

Jaaaa, det var det verkligen :D Men jag klädde ju inte ut mig eftersom det bestämdes dagen innan att jag skulle dit. Vi var 1ooo pers där ute allt som allt läste jag i tidningen i måndags :) Såååå lyckat som sagt. Hehehe blev en hel del sprit där :S

Du förresten, är den filmen bra? (inlägget nedanför). Det är ju bra skådisar med i filmen om inte annat...

http://LindaDelicious.bloggagratis.se

 
* K Y S S A R

* K Y S S A R

27 augusti 2009 21:11

Hahahah det är fan du som egentligen fick mig att köpa en mus :P haha tänkte att det hade kunnat va bra. men undra om den jag beställt är nå bra. snygg i värsta fall :P

http://kyssar.bloggagratis.se

 
Zandra

Zandra

27 augusti 2009 22:57

Hejsan! Var med och tävla om ett kärlekshäfte med kuponger, perfekt till pojkvännen! http://zandra90.blogg.se/category/tavlingar.html

http://zandra90.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards