Alla inlägg den 5 januari 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 5 januari 2007 20:14

Jag har en katt..som är så jävla dum i huvet.Verkligen utmanar ödet..Jag tror hon har självmordstankar också. Hon väcker mig mitt i nätterna.. (och vem vågar göra de utom hon?)Hon har ner mina tomtar o mini hjärtan från hyllan, o hon har lärt sig att..om hon gör de så springer ja efter o knäpper henne på nosen..Nu hoppar hon upp på hyllan, har ner ett hjärta o sen lubbar för livet in i mitt sovrum.Asså..hallå..vilken normal katt gör så?Det är som att hon får världens kick av att ja blir arg.. verkligen testar mina gränser..Man kan lixom stå o skrika på henne..stänka vatten på henne o slänga in henne i rummet..Och hennes blick är lixom som att"I don't give a fuck about you"Jag vet fan inte vad ja gör snart..Hon är ju så jävla sjuk i huvet..Oh my god..Jaa..hon är ju iaf söt när hon sover

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards