Alla inlägg den 15 januari 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 15 januari 2007 02:30

Woow... jag trodde aldrig du skulle typ..våga skicka sms.Och jävlar i havet vad rädd ja blev. Jag lovar.. hjärtat stanna några sekunder där.Och så slängde jag av mig täcket för ja blev så jävla varm.Och glad. Du kunna inte skrivit nåt bättre.Fan så underbar du är.Jag har vart så ledsen för allt, som inte är som förr.Men..du kan göra mig så glad. Med bara dom orden, och jag kommer aldrig glömma de. Och det sms:et kommer jag aldrig ta bort.Tack. Hoppas du förstår hur mycket de betydde för mig, och hur mycket du betyder för mig.Det va så nära att jag inte orkade mer, för jag gjorde bara mig själv illa..med alla tankar i mitt huvud om varför de blitt så här.Och tanken på att förlora dig.Jag vill inte att du ska försvinna från mig.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards