Alla inlägg den 14 januari 2007

Du

Av ♥ Estella B ♥ - 14 januari 2007 19:35

Du gick från allt jag hade till ett litet andetag. Inget annat än en rostig gammal jätte lögn.För när jag pratar om dig blir tungan till yxblad. Jag skulle inte vilja ta i dig med lyftkran. Jag värdesatte dig som det du får i tänderna. Det finns ingen som kan spela som dig när du ringer ibland Snackar du skit och beter dig som fan. Lura nån annan vi känner varann. Jag vet hur du funkar och vänder en hand. Titta på mig när du nämner mitt namn. Det vi nu hade det bara försvann. Du är inte lika intressant längre.Jag är stark nog själv, vinden vänder.Du ska veta att jag inte behöver dig min väg var aldrig din. Och i spåren som jag lämnar efter mig så finns det ingenting. Jag vänder aldrig blicken bakom mig så brinn historia brinn. Och svaret på din fråga blir alltid nej du betyder ingenting.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards