Alla inlägg den 11 januari 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 11 januari 2007 20:59

Asså..läste nyss 2 typ..ah..texter.Nu är de nog lite...ah..lilla jag.. Att tjejer är så på killar för hur dom beter sig, att vi alltid klagar på hur dom är.Speciellt players.Sant att de finns lika många brudar som playar killarna.Visst fan gör det de då?Och de att tjejer tror de är killar som stämplar dom som horor, men att..faktist så är de ju så att de är tjejerna som stämplar andra tjejer.. och av svartsjuka. Så är de ju.Vi blir arga för att killen man själv ville ha väljer en annan, o då är det hon han väljer som är dum i huvet. Och säkert säger du så även om du inte känner henne.Men du ville ju ha han..o då är ju hon en hora för att hon "tog" han. Hur moget är de egentligen då.Och vaddå skylla ifrån sig. På killarna.Och sen det här med smink.Att man sminkar på som fan när man ska ut. Och glor fel kille på dig.. dvs. En ful kille som du inte vill ska kolla.. så du lixom "men hallå??vad glor du på då? skaffa ett liv" typ..Men...du sminkar ju dig för att du VILL att folk ska kolla på dig,eller hur. Du tar ju på dig världens mest urringade linne, kort kjol o höga skor..för att folk ska kolla..För inte fan tror jag du gör de för din egen skull.Så varför klaga då?Jag klagar..alltid.Om nån jag inte vill ska kolla på mig står o råglor.. då kollar ja snett tillbaka. Och då iof får man ju höra att man är en hora eller bitch.Men...vart jag ville komma..Jag får väl fan skylla mig själv om jag går ut så.Och fast nu tar ja inte alla ni killar som addar min msn.För er säger ja fortfarande..Att ni är äckliga o helt slut i huvet. Ni är verkligen såna som BARA tänker på utseende.Men asså..i den här världen.Man får ju inga blickar om man går ut o ser ut som helvetet själv.Och så är det ju så, att det man kollar först på är ju utseendet.. Innan man träffar personen.Man lixom..eller..det finns ju inte mycket annat o göra.Och alla är väl med på att: Man kollar inte åt en ful tjej eller kille på stan. Och man går ju inte fram o pratar med en heller. Och vem vet, han eller hon kan ju vara världens underbaraste på insidan.Men visst..Insidan..vad spelar den för roll.Det är illa..men det är ju faktist så det är.Ja vet inte..säger jag emot mig själv nu?Det finns ju så olika sätt o förklara på, o när de blir så mycke så skriver ja bara på.Aja..ja vet hur ja känner iaf..de är ju huvudsaken :pFast en sak..D:s insida va faktist det jag tyckte om först av allt, innan ja sett bilder på han..eller såg ju en liten bild.Men att han är hur söt som helst är ju bara plus i kanten ;)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards