Alla inlägg den 8 november 2007

<3

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 23:50

Du.

Du betyder så mycket för mig.
Och vad jag önskar att du vore här.

Jag vill ha dig.
Dig och ingen annan.

Du är så speciell, så att inga ord kan förklara.
Det går inte att förklara.

Allt du gör.
Allt du gör känns.

Du är viktig för mig.
Jag vill inte att du ska försvinna.
Men hur ska jag kunna hålla dig kvar?

Du gör mig glad.
Du kan få mig glad.
Jag är glad.
Jag är glad när jag pratar med dig.

För att allt försvinner runt omkring mig.
Därför.

Önskar bara att jag kunde få krama dig.
Krama dig och aldrig släppa taget.

En önskan.
En enda önskan har jag.

Du.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 23:12


Asså...Jag kan verkligen INTE sluta garva åt denna!!
Den är ju sååå jävla klockren.

"Silence!  I kill you"
*loool*

Enjoy ffs!

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 20:41

...Iaf i en vecka...Mer om de snart.*lool*

Jobb idag igen, och ingen syster som kom..
Hon var tydligen "sjuk"
Orka tjata på henne då...

Tog med mig gamla dagböcker hemifrån, så att jag skulle ha nåt att göra på jobbet.
HAHA! Fyfaan vad skadad jag var en gång i tiden..De sitter iof kvar, men inte lika mycket kanske xD eller...vem försöker jag lura? Höhö.
Men..Jag tror nog jag var stans största fjortis...det syns i dagböckerna.
Usch...dom borde brännas upp, ingen jävel ska få komma nära dom!
Sjukt pinsamt!

Fick sällskap på jobbet idag iaf..
Romina kom till mig runt kl.14 =D
Så för ovanlighetens skull så spela vi kort :p
Haha...finns liksom inget annat att göra. Hoppas jag får dit en tv snart.

Romina och jag satt iaf kvar till kl.16, så gick vi över till mitt andra jobb en snabbis.
Och dom har byggt klart baren på övervåningen där =D
FAN SÅ FINT DE BLEV!!
Måste ju ge dom cred för de, för jag trodde aldrig att de skulle bli så jävla bra!
Så nu har jag min egna lilla bar när de är band =D  Wiiie

Imorrn efter jobbet så kommer Ex'ets mamma och hämtar mig.
Ska åka hem till dom, så ska jag få nyckel dit, och så ska hon visa mig de nya köket, hur de funkar o så =)
Äntligen får jag flytta dit igen!!
I just love their house! =D
Finns inget bättre.
En vecka blir dom borta... Synd att de inte va sommar, då är de mycket mysigare att bo där.

Aja...jag uppdaterar..You know it ;)

(Och snyggaste bilden på mig med djävulshorn..*lool*)

Regga dig på sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards