Alla inlägg den 17 november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 17 november 2007 00:30

Hemma idag också...Jag fortsatte sjukdomen. xD
Jag kände för att leka lite tant, så jag satte mig vid symaskinen och sydde ihopa ett par byxor *lool*
Ja...Lilla Jag i ett hus med 4 katter, och jag sitter och syr maskin... Det låter väl... Lite farmor? :p

Fixade iordning mig till typ kl.16.30
Då vart jag klar...eller lite innan.
Tog bussen ner på stan och gick på bolaget.
Denna vackra dag blev de en 3 liter vin och 5 cider.

Gick till Jonna efter de, och hon och jag gick och handlade.
Vi skulle käka middag innan alla kom.
För första gången denna veckan så åt jag nyttig mat.
Ja...Jag är lika chockad :p Haha..
Det blev Kyckling, RotSAKER! Viktigt de där att man säger rotsaker och inte rotfrukt som jag gjorde innan.
Då fick jag minsann skäll av Jonna.. HAHA xD
Ehm..sallad på de också.
Fint Ella. :p

Vet inte riktigt vilken tid alla kom.
Jenny kom iaf först, och sen kom Erika, Crazy Carro eller nåt sånt, och sen...Marre va? I think so.
Tror inte vi var fler än så...
Tjejkväll ju xD

Party blidde de iaf, med spel och grejer.
Fan vilket kul spel de var..
Nu tänker jag vara så tråkig och inte orka förklara, men ni kan ju lita på mig när jag säger att de var kul xD
"En kille som inte får sex?"
"Mobbad?"
"Eh...Munk"
"I see"
*lool*

Jag gick och mötte upp Romina lite senare, och när jag kom tillbaka till Jonna så drog Jonna, Erika, Crazy och Marre ner på krogen.
Jag Romina och Jenny satt kvar uppe hos Jonna.
Ingen av oss ville ut så.

Romina drog efter ett tag, och Jag och Jenny drog ner på stan sen för att käka :p
Kebabhuset såklart..
Där hänger ju fyllona på helgerna.HAHA
Käkade iaf, sen mötte vi Jonna...Jonna drog hem till Erika, och Jag och Jenny drog tillbaka till Jonna.

Jenny satt där med mig till strax innan 05.
Då gick hon ner till Jocke, och jag la mig och sov.

Mycket trevlig fest måste jag säga, och trevliga flator xD
Känns som jag snart kommer vara den enda kvar på jorden som inte är gay eller Bi...
Då kan de gå illa :p

Peace

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards