Alla inlägg den 19 november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 19 november 2007 00:09

Jobb idag.
Satt och löste korsord i typ...2 timmar. Kul liv lixom..
Romina kom iaf och roa mig lite sen :p
Spelade kort...Som alltid dårå..

Gick ner på stan vid kl.15.30
Romina skulle köpa hårfärger.
Och efter de så gick vi hem till mig, och så färgade jag hennes hår, och hon färgade mitt lite..HAHA.
Faan som jag ser ut i håret nu!
Hon tog typ..avfärgning och la i min hårbotten, så jag är typ... Gul där, och sen lite slingor, och sen resten av mitt bruna hår.
Ett helvete vill jag mena xD
Aja...Jag är inte direkt..försiktig om mitt hår..De kanske märks xD
Det går ju alltid att färga om..Big deal lixom. Och jag ska ju ändå alltid vara lite udda, så jag orkar inte direkt bry mig ;)
Allt klär en skönhet. *asg* No no never.

Rominas hår blev ju inte bättre de heller.
Det är nån jävla skum färg hon hade i innan asså...
Hon har gjort 1 silverblondering, 2 avfärgningar och 2 vanliga blonderingar (tror de va så) Och ändå blir de fan inte blont (!) :s
Jag vill verkligen veta vad de är för jävla brun färg hon färgat till innan, som vägrar gå bort.

Anywho...
Efter vi färgat och så, så kom hennes mamma och hämta henne..
Och jag har väl inte gjort allt för mycket efter de.

Trevlig dag iaf. ;)

Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards