Alla inlägg den 22 november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 22 november 2007 23:54

Kl.07 vaknade jag idag...wiihaa
Som vanligt kan jag inte sova när jag druckit...
Men inget att klaga om...Jag var pigg iaf =)
Och glad.

Det var ett sms som väckte mig.
Romina hade lånat min mobil, för hennes batteri hade dött.
Och de var hon som fick sms egentligen, men de är ju en vana för mig att ta den mobilen, eftersom de är min.
Så jag tog iaf den, läste sms'et, och så radera jag de...Så efter ett tag kom jag på att de va Rominas kort i..Så jag skriker typ ut
"Jaaa..just de...det var ju inte min mobil. Du fick mess....Jag radera de"
*lool*
Jag är ju för jävla trög.
Romina lär ju tro jag va cp eller nåt... Fatta henne helt nyvaken.. HAHA!

Anywho..
Låg kvar i sängen till strax innan 8, sen gick jag upp och slog på musiken =)
Jag blir så glad bakis av vin =)
Vin är bäst!

Romina gick iaf till skolan strax innan kl.9
Och jag satt vid datorn till strax innan 12, då jag gick och jobba.

Syster kom idag iaf. Behövde jag iaf inte skriva frånvaro på henne för en gångs skull.

Hon och jag satt iaf ock spela kort ett tag, och sen gick vi över till mitt andra jobb och kolla på tv xD
Visste ni de redan? :p
Syster kolla iof på Shrek 3, på chefens dator.

Stängde strax innan kl.16
Och då blev de bara hem.
Tog en liten vila måste jag erkänna xD
Vaknade kl. 19 igen.
Det var skönt...Så nu kommer inte jag vara trött inatt alltså.
Hm!

Av ♥ Estella B ♥ - 22 november 2007 23:45

Jobb igår...
Satt på jobbet mittemot och glodde tv för ovanlighetens skull :p
Måste då säga att tiden går grymt mycket fortare!
Tur att jag hitta det smarta sättet att fördriva tid på då xD

Romina kom till mig på jobbet typ strax efter kl.15
Så satt vi och spela kort ett tag, och sen ville jag supa.
Så vi gick ner på stan, till bolaget.. Köpte lite öl och vin, och sen tog vi bussen hem till mig.

Romina satte sig och käka medans jag duscha, och sen korka vi upp =)
Varför jag egentligen ville festa var för att jag var lite deppig igår.
Kändes som jag ville ta en öl på de :p
Men jag blev glad...Problemen försvinner lite för stunden iaf.
Skönt!

Efter vi setat hos mig ett tag och "festat" och dunkat musik, så fick vi för oss att vi ville ner till mitt jobb och käka :p
Så vi tog med några öl som färdkost..Mahaha
Och sen gick vi ner dit.
Kebabtallrik med beasås fick de bli... Och bättre än de blir de icke kan jag tala om  ;)

När vi käkat klart så gick vi hem igen.
Jag fortsatte dricka öl...och Rommi ville inte ha mer.
Blev iaf film när vi kom hem :p
Family guy-The movie.
Haha...den är så klockren!

Romina satt uppe ett tag och kolla med mig, sen gick hon och la sig.. Och då intog jag självklart platsen vid datorn. Chockerande? xD

Ah..satt iaf uppe till typ kl.02, och sen blidde de säng för mig också.

Trevlig Lill-Lördag =)
Tack för sällskapet Romina  <3

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards