Alla inlägg den 24 november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 24 november 2007 01:02

Bestämde mig för lite party denna fredagen...Så där som vanligt alltså.
Mamma kom till mitt jobbet nån gång strax innan jag slutade, så gick hon och jag ner på stan, till bolaget :p
Köpte en 3 liter vin, så gick vi o köpte käk, och sen åkte vi hem till mamma.

Satt och käkade först, sen försökte jag ladda ner musik på hennes dator... Men jag fattade inte riktigt de dära programmet hon har..Så de sket sig :p
Satte på Systers cd-spelare och började dunka istället, medans mamma och lillebror satt o kolla på tv :p

Tog sen sista bussen från mamma, och in till stan.
Gick ner på jobbet och fortsatte mitt lilla party xD
Karaokekväll var de ju där, och för en gångs skull så hann jag ju se dom sjunga också :p Haha.
Grattis till mig :p

Efterfest blidde de ju självklart.
Jag, chefen, Pierre och hans brud och så Magnus =)
Magnus och jag satt och lyssna och sjöng till musiken på min mobil..
Haha, stackars folk som befann sig i närheten...Vilket iof var alla xD
I feel your pain ;)
Kul hade vi iaf =)

Ringde till Robin sen också.
Så han kom ner till jobbet...Ingen aning om vad klockan var då, men iaf.
Han satt där med oss =)
Värsta trevligt xD
Näe men faktist...Det var roligare än de vart på länge..
Oftast är de ju bara brudar där nere på efterfesterna, och jag och brudar går ju inte så jättebra ihop...katt och hund.
Kanske iof märktes lite med bruden Pierre hade med sig.

Anywho...
Vet inte riktigt när vi avslutade där nere, men de var väl vid 4-5 eller nåt.
Så inte så sent...

Robin följde med hem till mig...
Och jag behöver kanske inte gå in på vad vi gjorde...
De där kanske förklarade saken, men ändå..Haha
Hela världen behöver inte veta ;)
Mys!

Mja...det var väl min fredagskväll de.
Trevligt sällskap hela dagen =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards