Alla inlägg den 26 november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2007 01:15

(Ja, asful bild på mig och Jonna..En kryssning för ett par år sen. Aspackade båda två. Mahaha)

Jobb som vanligt...
Vet inte varför, men jag kände mig skitäcklig och ful idag...
Asså, det var verkligen illa..
Jag satte mig nere på golvet på jobbet, gömde mig,  så att folk inte kunna se mig..
Så illa var de..
Undra var de kom ifrån... Brukar ju inte direkt ta min fulhet så hårt *asg*

Iaf, satt på andra jobbet och glodde tv ett tag, tills Romina hade slutat skolan och kom och roade mig.
Satt och spelade kort, och den skiten behöver vi inte ens gå in på, för de står liksom i varenda jävla inlägg snart xD

Stängde iaf vid kl.16, så gick vi och handlade, och sen följde hon med mig till...ah, där jag bor.
Hon mötte en vän utanför mig, och så gick dom iväg.

Jonna kom upp till mig vid typ kl.16.30
Så satte vi oss och hade lite terapifika xD
Hon är olyckligt kär, och jag...vet inte vad jag är..
Jag bara sårar folk och låter dom tro massa saker.
Jag äe elak..Jag är verkligen de :/
Bättring ffs!!

Efter vi fikat lite, så lagade jag mat, så vi fick ha en liten mysmiddag ihop också =) wiiie..haha

Kändes som att fika var en toppen idé just denna dagen.
Jonna fick mig verkligen på bättre humör :)
Jo, jag var lite nere.
Vi kom också fram till att vi är riktiga bitterfittor *lool*
That's the shit!

Romina kom tillbaka till mig efter ett tag, typ strax efter kl.19
Jonna drog typ då också.
Måste tacka för terapin Darl. =)

Romina och jag gjorde inte allt för mycket.
Satt på SexZone ett tag, och sen kollade vi tv.
Mysigt :p

Hon drog hem vid kl.22
Inte gjort allt för mycket efter de.

Dags att nanna nu kanske...
Råka se att klockan blidde lite mycket :p

Av ♥ Estella B ♥ - 26 november 2007 01:13

Var ju en planerad städdag denna söndagen.
HAHA...Yeah...
Jag behövde tydligen...verkligen sova ut.
Jag vaknade strax innan kl.14
Så messade Romina typ vid kl.15 eller nåt, och sa att hon skulle komma över.

Hon kom iaf runt kl.16, och faktist...på riktigt... så stod jag och diskade då hon kom xD
Men jag hann fan inte längre än så, för vi planerade sen att vi skulle gå o hyra film och dra hem till henne.

Så fick de bli.
Gick till Ica först, köpte choklad och chips och sånt där onyttigt skit.
Så gick vi och hyrde film, och så åkte vi till henne.

Började först kolla på filmen lite smått, sen gick vi och käkade, och sen kollade vi klart på filmen.
Helt jävla B...totalt fucking värdelös!!
"Silent scream" eller nåt sånt skit hette den.
Asså....hyr den fan inte!
Det skulle vara en skräckfilm, och i vanliga fall är jag livrädd för sånt.
Men jag satt och garva fan hela filmen...Såå oriktigt gjort!
Kändes som den var ihopklippt på fel ställen och typ.. bara lite här och där... Uh!
Om ni nu undrar varför jag inte kan släppa hur dålig den var, så är de för att jag verkligen hatar när man hyr askassa filmer, då man tror att dom ska vara bra xD

Iaf, efter vi hade kollat klart på den, så satt vi framför hennes dator och gjorde typ..inte ett piss.

Jag tog sista bussen hem sen, och sen var de ju bara Sexzone som gällde... Hade nog lite att ta igen där :p

Skön dag!
Tack

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards