Alla inlägg den 10 mars 2007

?

Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2007 16:35

Är inte internet en aning överskattat så säg...Satt o fundera på en sak..Asså..med som typ..Lunar och PA och sånt.. Att varför ska man ha de? Vilken mening finns det med de egentligen? Utom att man kanske hittar nån kul människa som lixom..bor nånstans i sverige, och egentligen böhöver ju Han/hon inte ens vara den som den säger att den är. Det kan ju vara vem fan som helst.Men iaf.. Det som stör mig är att, nu börjar lixom folk ta kontakt med en på såna ställen (Jag menar ens vänner o så)Kom o tänka på de för att jag fick ett Gb av min lillebror och han lixom frågade vad jag gör nu för tiden.Asså..vi bor i samma stad, vi är syskon..och hallå.. Vad hände med att ringa folk? Telefonerna lixom dör ut, o folk börjar skicka gb'n.Det är lite sjukt tycker jag faktist.. Vad kommer här näst?

Av ♥ Estella B ♥ - 10 mars 2007 10:56

Så var den festen också slut..Bättre 20 års fest får man leta hårt efter.Väldigt lyckat party måste jag säga..fan vad vi röjde dansgolvet! Och fan vad taggad johan var..hahaha. Det kunde jag aldrig tro.Sjukt underbart iaf.Blev arg och fick skrika på folk, slänga stolar i golvet o vara allmänt dryg, ett antal gånger.. Men men.. Vad är en fest om Ella inte blir arg? :pKul hade jag iaf.Underbar mat..och ah..allt vart som jag planerat =)Det är ju toppen.Avslutade hela kvällen runt 03. Då körde Åke mig till statoil så jag fick min nattmat:pSen körde han hem mig och när jag kom hem försökte jag lägga in bilderna från kvällen, in i datorn.Och det säger jag, nej, försök inte göra det när du är så full så du knappt kan stå. Det blir inge lyckat vill jag lova ;pNu har jag kommit fram till att jag ska sluta säga att det blir dåliga kort, Det är faktist jag som är sådär ful..Hahah.. taskigt läge för mig.Det jobbiga nu för tiden är nog att vakna dagen efter fest. Min Fylleångest är inte liten. Jag vill typ bara lägga mig o dö. Även om inget speciellt har gått fel. Men ah, lite gick ju fel igår.. så jag ska inte säga att det vart en felfri fest.Men tack för alla presenter, och för ert sällskap =)De här får vi göra om nästa år..när jag fyller 20 igen :p hahah.Måste bara nämna Esters skämt present.Så jävla klockrent!!Jag fick en liten tablettask, och på den stod de "Iq Piller" Så var de små godisar i.. *asg*Så sjukt kul..Den satt helt rätt!Tillbaka till jobbet och städa upp idag då.. sen ska man jobba på de. Någon som vill byta?

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards