Alla inlägg den 14 mars 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 14 mars 2007 20:25

Gick till en lekpark med ungarna idag, den låg typ precis vid mig..och jag har inte märkt nåt :ODet stället lär ja campa på i sommar :pJag älskar gungor..så jävla kul ju =) Hahah..Ni skulle sett när jag gunga hos mamma i sommras.. har nog aldrig skrattat så mycke i hela mitt liv :p (Iof så säger ja de åt allt) Haha..men iaf.Lär ju iaf bosätta mig i min nya lekpark..Får ta med stormkök o koka nudlar :p Friskt Ella..Har vart ner o käkat med Jonna ikväll å..Shit..jag säger då de.. Faan vad underbart väder de är.. Inte kallt nånstans.. Gick ju nästan sommarklädd dit ner.Kändes som en sommarkväll, vid ett tivoli.. Fick en sån känsla. Helt underbart. Älska våren.Vi såg våran första fjäril å =) Trevligt värre.Sen så har jag setat typ..sen jag kom hem och lyssnat på din röst =) Tack för den...igen :p

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards