Alla inlägg den 18 mars 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 18 mars 2007 19:33

De fick inte lov o bli nån hemmadag för mig idag heller...och ingen sagan om ringen film. Sucks.Mamma ringde..hon är rätt störd btw.. Men iaf, hon ringde o fråga om inte jag kunna komma dit, så sa ja att jag inte ville..bara för att det regnade ute, Och jag hatar o bli blöt. Sen ringde hon lite senare och så sa hon att "Men HEEEEJ ELLLAAA...Nu är de soligt ute så nu kan du komma" Typ..lät asglad. Så övertalade hon mig tillslut iaf.Vet ni vad hela hennes syfte med att jag skulle komma egentligen var? Jo..Hon ville att jag skulle köpa med mig kaffe på vägen dit, för hon orkade inte gå och handla själv *asg*Sååå sjukt lat..Pucko!Hennes försök till att locka mig dit lät typ så här. "Jo men snälla kom..jag håller på o laga mat, kyckling, ris och löksås..jaa det tycker ju du om. Och så är jag så ensam här..ingen är hemma och jag vill inte äta själv. Du kan väl komma så kan vi äta tillsammans?" Jag sa "Men jag vill inte ha mat iaf..jag åt precis, och så tycker jag inte om löksås....Men jaa..ja kommer väl iaf"Hon säger "jaa.. men vad kul. Du....du kan väl köpa med dig kaffe när du kommer också" Hahahah.. Så sjuk i huvet :pMan kan ju inte låta bli att älska henne..eller iof.. hade ju vart rätt dumt om jag inte gjorde.. Hon är ju ändå min mamma.

Av ♥ Estella B ♥ - 18 mars 2007 01:45

Så..fick öppna restaurangen idag..Jobbade först från 11-16.. vilket står i mitt andra inlägg..men iaf.Hade inte många kunder då, så ja passade på att göra lite nytta :p Städade o plockade lite.Lisa o Johan kom förbi ner en sväng å.. sällskapade lite.. Tack för de =)Vi beställde pizza o så satt vi o käka, o sen drog dom efter typ en timme eller så.Chefen kom tillbaka runt 16 så då gick jag hem..Började om med allt (Smink o de) Och sen gick jag tillbaka ner till 20.30Det är rätt konstigt, att när man förbereder sig på att de ska komma mycket folk, så kommer nästan inga, och tvärtom.Det var väl dom flesta vanliga som va där, och självklart han som aldrig lägger ner att flörta med mig.Det är rätt kul egentligen, för så fort han ser mig får han världens smile och nästan skäms för vad han sagt helgerna innan, men ändå gör han om samma sak varje gång :p, och då kan ju inte jag låta bli att le.Eftersom jag stod ensam i baren idag så passa han ju på ännu mer, och jag vill ju inte vara otrevlig så jag stod o prata med han ett bra tag.Vissa komplimanger är väldigt speciella och ibland förstår jag inte alls vart folk får saker ifrån.Han sa vad han skulle göra ikväll, o så frågade han vad jag skulle göra, och om jag bara skulle stå där och se underbart vacker ut. HahahJag kunna inte hålla mig för garv.. lät lixom som att det skulle vara min hobby :pSen så har han tydligen blivit kär i mig, vilket han iof har sagt förr å.Jag undrar hur de är med de där...Han tycker också att jag har som en mur runt mig, som att jag är väldigt på att försvara mig själv, vilket egentligen stämmer, för inte är de många jag öppnar mig för. Aja..vem bryr sig..Mycket bra intjänade pengar dessa timmar jag jobbade iaf..Och fick jävla mycke dricks ikväll, fast de var nästan inga folk. Iof var de typ samma kille som dricksa mig alla gånger :p men iaf.. Det tackar vi för.Så en shopping runda i veckan då.. Ett plus i kanten =)Imorrn...eller senare idag, har jag planerat en filmkväll.. med mig själv :pVill bara ligga o dega mig i soffan. Tänkte jag skulle kolla alla sagan om ringen filmerna. Dom är ju så bäst.. Älskar dom verkligen.Det vore iof roligare om jag fick ha dig bredvid mig då.. som jag saknade dig ikväll...Drömma kan man ju alltid, för verklighet kommer de aldrig bli.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards