Alla inlägg den 30 mars 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 30 mars 2007 10:43

Fick ett samtal imorse av nån jävel som ville typ.. sälja abonemang till mobilen, och så presentera han sig som typ "Hej, jag ringer från tele2, visst köpte du nyligen en mobiltelefon"Och jag lixom..va helt nyvaken o fatta noll så jag svara som " Ööööööhm.......eh...ok............eller...... jo, du har nog rätt"Han typ börja asgarva åt mig, och jag ville döda han för att han väckte mig.Asså..och vaddå NY telefon.. det var ju fan ett år sen jag köpte den.Iaf börja han babbla på om de där jävla abonemanget, sen typ fråga han vad jag ringer för i månaden, så jag sa 150, egentligen är de väl 300 men vafan..behöver ju inte han veta.Men han typ.. "Men du ringer INTE för 150 kr i månaden eller hur? HAHAHAHA"Och ja ba.. ehm..jo, det gör jag.Då blev han tyst..en stund.. sen börja han om igen.Asså igår på jobbet satt vi o prata om hur störande de är med telefonförsäljare, och så satt jag o sa att.. "Ja, det är rätt skönt att min hemtelefon inte fungerar för då slipper jag ju dom"Och vad händer.. Jo.. dom jävlarna ringer på mobilen istället. Jag blir tokig på dom. Dom borde dö.. eller iaf sluta ringa mig.Och sen att Jenny tappa en låda öl rakt ner i marken igår, så alla öl gick sönder. Och så sa hon efter att "Jag stod o tänkte att typ.. Undra om handtagen går sönder nån gång"Och jo..för det gjorde ju de... Bra där.Chefen hade ju på orden DÖDAT OSS.. om han vart hemma :pMen nu är han inte de..så råttorna kan fortsätta dansa på borden...mohahaBÖRJA TA I TRÄ FÖR FAAN

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards