Alla inlägg den 16 mars 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 mars 2007 19:36

Kom till dagis idag, och antalet barn var lixom mindre än vad vi var personal.. Vi hade asså.. 4 barn och 6 vuxna :p Så hård dag de va då..eller inte ;pVar vikarie från 09-14. Behövdes ju verkligen..haha.Fanns inte alls mycket o göra.. Men dagen gick fort iaf.. Fick sluta strax innan 15.. Vilket var skönt.. som fan.Tänkte att jag skulle hem o sova en sväng, o sen bara kolla på tv o mosa i soffan ikväll.. Låter väl toppen?Men de sprack..tyvärr.Jenny messa o typ fråga om ja kunna jobba för henne om inte chefen klara sig själv. Troligt han gör de då.. No way in hell.Jenny har blitt sjuklig.Så nu sitter jag o väntar på Daniel.. Tänkte vilja hinna prata med han innan jag går o jobbar.. Men får väl se om han hinner.. En halvtimme kvar.So.. så blidde de med min lediga dag..Jobb.Men ändå..jag får ju stå i baren =) Kul de iaf. Vet faktist inte vad som händer där nere ikväll.. De får bli lite surprise :pKänns som de är rätt ovärt o jobba, han skulle klara sig själv, med tanke på att de iaf inte är band.. men.. what the hell.. tjäna pengar på o göra ingenting.. Vem tackar nej?Jobbar ju imorrn å..så inte blir man ledig då heller..Ska öppna vid 11 imorrn, han ska till vingåkers factory outlet. Så då får ja sitta där nere o dega tills han blir hem igen, o när han kommit hem så får jag gå..Och vet ni vad ja ska göra när jag kommit hem?Här kommer svaret.Jag ska ställa mig i duschen, sen börja sminka mig.. och efter de.. ska ja tillbaka till jobbet och jobba igen.. Låter skoj? Du kan få byta med mig ;)Lyckad helg då..Är ju iaf ledig en dag..söndag.Men de får nog bli en hälsa-på-mamma-dag.. Det var länge sen jag var hemma o hälsa på =)

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards