Alla inlägg den 25 mars 2007

Yes

Av ♥ Estella B ♥ - 25 mars 2007 10:10

Lite tid över idag då..Jobbade igår från 11-03.. låter kul va?Var inte lite trött när ja kom hem..men ändå kunna ja inte sova.Hur mycket folk som helst igår, Var väl för att ett av banden var rätt "kända". och så var de ju löning å. :pVi hade typ 40 pers från fullt hus. Det är inte illa för o vara där.Gjorde sjukt bra kassa å, de var på tiden för det var jävligt länge sen vi fick in så mycke pengar.Och dricksade bra gjorde vissa å.Jag fick ihop över 350 spänn. Toppen. Men inte fan hinner jag shoppa för de inte. Pengarna får sparas tills jag är vid liv igen ;pHar knappt sovit någe inatt heller, somna mellan 6-7 och sen upp igen kl.9Så typ..2 timmars sömn. Inte mycket att hurra för.Ska strax iväg till jobbet igen, jobbar till ikväll nån gång, o sen hem o sova. Jag längtar redan till min säng.Blir till o laga mat direkt när jag kommer dit ner, inte hinner man käka hemma heller.Iof..vad skulle jag äta här.. har typ bara frukt :pHar så jävla ont i armarna o benen. Fick inte sitta på typ hela kvällen igår, så de är ju kanske inte så konstigt heller.Men där ser du chefen. Vi klarar oss perfekt utan dig =)Och kul hade vi.-Saknad-

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards