Alla inlägg den 21 mars 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 21 mars 2007 20:36

Lisa o Jag satt o prata och sen så skulle ja ta en rök o så hitta jag inte min tändare..så jag typ skrek "Men ååh...orka leva"Asså..och det är sånt man lixom skriker ut utan att tänka på de, så Lisa sa de att..lät lite kul faktist, men iaf.. hon sa att "Asså..tänk så hära på dom som bor i ett land och typ..blir bombade när dom typ..ska gå o handla, och där säger dom lixom.."Jag orkar inte leva mer"Och så sitter Jag här o säger att jag vill dö, bara för min tändare råka vara borta :pSom att den skulle vara värd massa pengar. Vissa saker tar man förgivet, och man tänker inte ens på såna saker längre.. För vem gört?

Av ♥ Estella B ♥ - 21 mars 2007 18:25

Stod o gjorde de nyss, våfflor...Fullkornsvåfflor till o med. Fråga inte varför, för ska man feta till de så ska man.. varför slösa på de? Fattar fortfarande inte varför allt ska vara fullkorn nu för tiden. Men men..Tänkte att jag skulle pröva mina nya stolar i köket ;p, så jag satte mig där o käka..Asså.. Ja förstår inte varför i hela världen jag köpte stolar. Vad ska ja med de till, utom om nån kommer på besök o vill käka, vilket ändå aldrig händer.Fan så mobbad ja kände mig. bah sitter där helt ensam o käkar våfflor. Asså de är dåligt. Skulle tatt hit Lisa :pJag tänker då aldrig sätta mig där ute själv igen.Eller så får ja skaffa en familj. :pHahah..jag är rätt skadad.Lisa o jag ska ta ett terapi samtal ikväll =)Hon skrev ett mess o fråga om vi kunna göra de, för hon saknade våra samtal.Och jag är rätt puckad för jag trodde hon skrev att hon va partysugen och inte pratsugen, så jag bah börja prata om party typ "Jaa, men de kan vi ju göra..jag är ändå ledig imorrn"Så hon typ "Ok...men ringer du sen ikväll då?"Och jag sa "Vaddå..ska du sitta hemma o supa o jag sitta här o sen ska vi umgås genom telen då eller?"Och då skratta hon åt mig o sa att jag skulle läsa om sms'et.Då koppla de :pElla i ett nötskal.Ska flytta ner till Lisa i sommar å =) Till O-hamn.Iaf en vecka eller så. Så då blir de över till öland o köra vårt party race :DDet kommer ju bli toppen.Om inget får mig att stanna kvar här. Typ jobb.. eller.. hahaha.. vem försöker jag lura ;pImorrn får jag hit vovven å :)Tänkte att de är bättre att jag tar den imorgon eftersom jag ändå är ledig, och då kan jag vara med den hela dagen.Den är så söt. Kenzo heter den.Så får väl vara ute mestadels av morgondagen då. Jag slår mig själv om de regnar.Bror kommer hit med den till 10 imorrn bitti, sen ska ja ha den tills jag ska ner på jobbet, så typ till 17-18 nåt.Hoppas jag orkar med den, alla säger att den är typ.. pain in the ass.Så lycka till, till mig =)Jag kommer fan fastna för den..som jag alltid gör med djur.Blir de så så ska ja fan köpa den.Funtar bara på vad jag ska göra med kisse då.Kan ju inte ge bort henne bara för jag skaffar nytt djur.Då skulle jag känna mig riktigt hjärtlös.Får se vad som händer.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards