Alla inlägg under juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:46

Jag hittade en klubba idag som inte var att leka med.
Jag vart så förälskad.
Helt seriöst så har jag aldrig ätit en godare klubba i mitt liv.
Just därför var jag tvungen att skriva detta onödiga inlägg + Lägga upp en liten bild på min kära klubba.

Jag måste rekommendera den, men jag har ingen aning om vad den hette.
Såå....synd för er ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:40

Jonna kom och hämtade mig vid lunch idag.
Jag lovade henne att följa med när hon skulle klippa sig, så jag gjorde det också ^^

Åkte ner till Subline och kollade efter frillor i ett par böcker medans vi väntade på hennes tur.

Det tog typ 40 minuter hela kalaset, och OMFG(!) så snyggt det blev.
Perfekt!
Så nu har jag bestämt mig för att Subline ska bli min nya frissa. (Lite smygreklam skadar väl aldrig ^^ Haha)

Efter det så åkte vi till Jonnas mamma, Jonna skulle bara hämta en stege (don't know why), och efter det så körde hon hem mig.

Nu sitter jag och väntar på att min lilla Pojke ska sluta jobbet och komma hem.
Vi ska ha en myskväll ikväll, eftersom jag åker till Oskarshamn imorrn.
Man måste ju passa på att va gosiga mot varann när man ska skiljas åt över en hel helg ^^

Så såg väl denna dagen typ ut ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 17 juli 2008 13:30

Gick över till Jonna igår eftermiddag. Hon ville ha hjälp att måla om sin lilla hall.
Det var nå jävla ryck hon fick för sig, så Jag var snäll och gick över till henne ^^

Eftersom hon är lite för kort, så nådde hon inte upp längst upp med pensel, så jag fick gå runt och måla där uppe.
Det är ju ett jävla projekt kan jag tala om. Fasen så jobbigt det är!
Men vi lyckades klara av det hela tillslut iaf. Duktigt av oss ^^

Efter vi målat så kom Robin över till Jonna, han skulle bara möta mig, och sen gick han  och jag o handlade.
Sen blev det hem och käka, och efter det så gjorde vi inte allt för mycket.

Lite film, och sen sängen.
Så ärs de

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juli 2008 01:38

Kolla här så duktig jag kan vara ibland (med lite, lite hjälp från omgivningen ;)
Jag har skaffat mig Windowblinds!
Sedan min lillebror visade mig det, så är det ju det enda jag velat ha, och eftersom jag inte kunna skaffa det på min stationära dator (Den har så jävla taskiga hårddiskar) så passade jag på att göra det nu på min lilla Laptop (Good choice)
And now I have it.

Jag kan ju inte dra alla över en kam och påstå att säkert alla redan vet vad Windowblinds är, eftersom jag har vänner som har noll koll på datorer, så antar jag att det finns fler som dom ^^ (hängde ni med där?)

Med Windowblinds kan man alltså göra om i princip vad fan som helst på sin dator.
Hittills har ju jag bara ändrat typ...vad ska man säga?  Färger?
Ni ser ju på bilden vad jag gjort med start-menyn iaf ^^

Jag är en sån duktig förklarare. Jag borde få ett pris. Haha, eller inte xD

Det är iaf grymt kul! Inte för att jag kommit på allt man kan göra än, men en hel del iaf =)

(Var också tvungen att visa mitt nya skal på min Winamp, cause I love it so much! Höhö)

Av ♥ Estella B ♥ - 16 juli 2008 01:21

Mja, nu kanske jag har skippat bloggandet lite väl länge? I think so to.
Ibland orkar man inte uppdatera allt bara, då de händer sådär jättemycket på en gång.

Balkongfesten i Lördags. Finns väl kanske inte så mycket att säga om den förutom
-Mycket folk + Mycket alkohol = En jävligt lyckad fest.
Jag hade kul iaf, det är ju huvudsaken ^^
Dom andra hade säkert också jättekul, men jag kan ju inte skriva om allas känslor här i min lilla blogg ^^

I söndags låg jag iaf cp-bakis, så då orkade jag inte uppdatera helgen.
Och igår....Kände jag inte för det helt enkelt. Sånt är livet.

Idag (tisdag) så har jag vart nere på stan med Pica en sväng. Vi skulle bara springa lite ärenden, och efter det så drog jag till Jonna och käka lite middag med henne.
Hamburgare och strips fick det bli =)

Efter det lilla målet så gick vi över till mig.
Satt och kollade på en film, och sen drog Jonna hem.

Mycket mer än så har faktiskt inte hänt idag.
Det blev ju kaos av vädret, fast dom sa att det skulle bli fint (det bevisar ju än en gång att man inte kan lita på nån ^^ höhö)

Så såg min dag ut ungefär, och när det övergick till kväll, och Robin kom hem från jobbet, så blev det film och dator för hela slanten.
Inget ovanligt med andra ord ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juli 2008 13:05

Ikväll är det balkongfest hos Pica igen. Woohoo.
Dom festerna är ju dom bästa.

Vi skulle egentligen till Stadsparken och sitta där och ta ett par glas vin, och ha lite picknick, och lyssna på Kent när dom spelar på.....oh, nu har jag fått hjärnsläpp.
Dom spelar ju där....vid vattnet(?)
Whatever.
Tror det blev ändrig iaf, så Pica o dom bestämde att det skulle bli balkongfest istället (om jag inte är helt ute och cyklar, tror dom sa det iaf ^^)
Det spelar ju inte nån större roll, man lär ju höra spelningen hit också ^^

Robin är och jobbar. Skulle egentligen följt med han till hans jobb för att möta upp hans mamma (Pica) där. Men...Jag är nog världens lataste och orkade inte upp ur sängen (A) Sorry.
Pica får väl ta bolaget själv då. Hoppas hon klarar sig ^^



By the way..
Det blir ingen tripp ner till Oskarshamn denna sommaren.
Lisa och Johan gjorde slut igår, så Lisa drar upp till sin mormor i Bollnäs istället.
Får väl se om man tar sig upp dit nångång, annars får väl Lisa komma ner hit :)
Svårare än så är det icke ^^

Nu ska jag kladda på ett ansikte och locka det lilla håret jag har kvar efter klippningen ^^
Peace fuckers.

Av ♥ Estella B ♥ - 12 juli 2008 12:27

(Ronjas och mina fina Neg.....Ehrm, chokladbollar @ the pic ^^)

Just det ja.
Filmkvällen igår.
Trodde inte jag skulle grina lika mycket till "The Notebook" denna gången, eftersom jag sett den innan och visste hur den slutade.
Men jodå. Jag och Pica satt fan och grät ikapp.
Den är så underbar så det finns fan inte!

Efter vi kollat filmen så satte vi oss på balkongen, och då kom Saife och E ut med varsin grogg, så Robin tog sig en liten jävel han också.
Och när jag ser sånt så kan jag ju inte stå emot, så jag gick och hämtade en öl till mig med ^^

Satt på Pica's balkong ett tag, och sen flyttade vi in oss till Saife en sväng.
Blev inte mycket mer än 2 öl för min del.
Eftersom jag skulle upp tidigt idag så var det ju liksom ingen idé att slå till på stort ^^
Sen att jag inte kom upp tidigt idag iaf -that's another cup of tea ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juli 2008 15:36

Jonnalainen kom och hämtade mig vid lunch, så åkte vi runt en sväng och letade efter en byrå som hon ska ha i hallen.
Eftersom hon vet precis hur hon vill ha den, så är de ju inte lättast att hitta en.
Är man petig så är man ^^
Vi hittade iaf ingen som var perfekt, så hon får väl ta en till tripp till IKEA istället.

Efter vi åkt runt i nån timma så åkte vi hem till henne och luchade lite.
Det fick bli lasagne :)
Perfekt.
När vi käkat klart så åkte vi hem till mig, hon skulle låna min dator och överföra pengar, sen drog hon iväg.


Ikväll ska vi ha filmkväll, men inte bara jag och Robin denna gången ^^
Robins mamma och syster ska vara med på den också.
Hans syster och jag skulle baka chokladbollar, får väl se om vi kommer igång med det sen.

Vi ska kolla på "Notebook" igen.
Dom måste verkligen se den.
Alla kommer ju verkligen ligga och böla ikapp. Haha
Ingen syn jag tänker dela med mig av sen iaf.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards