Alla inlägg under juli 2008

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2008 19:26

The real deal.
Karusellen Jag och Jonna åkte igår på Power Meet.
Så kul, jag vill igen. Och igen!

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juli 2008 18:39

Jag och Robin fick för oss att vi ville festa igår, och vi kom på den smarta idén efter att bolaget stängt, så Robin fick sitta och ringa runt lite.
Tillslut så fick han tag på E, och så fick han 2 flaskor alkohol av honom.
Bussigt värre.

Vi hade ingen direkt aning om vart vi skulle festa, men så ringde jag Jonna och sa att jag ville åka till Power Meet (Jag behöver väl inte förklara vad de är? Räknar med att alla redan vet det)
Så den gulliga flickan erbjöd sig att köra oss till Västerås :)

Jonna och Pia kom och hämtade upp mig och Robin strax innan kl.20, och så åkte vi iväg.

Parkerade bilen vid Västerås högskola (vilket inte var det klyftigaste, eftersom det var en extremt lång bit att gå därifrån)
Efter en 30 minuters promenad så kom vi iaf fram till tivolit.
Det gjorde ju inte så mycket att man fick gå en lång bit, eftersom alla bilarna åkte där vi gick, så de var ju kul ändå ^^

Jonna och Jag fick för oss att vi ville åka en karusell också. Känna barnet i sig igen liksom. Haha
Fan vad kul det var. Jag har ju inte åkt karusell på flera år! Vilken jävla kick!
Ska lägga upp bilden på karusellen sen också, för jag har ingen aning om vad den hette.
Vi åkte den alltid när vi var mindre, så vi var ju tvugna att göra om det för gamla tiders skull.

Efter 2 timmar på Power Meet så åkte vi hem igen.
Robin ville ha efterfest, så han ringde Adam och sa att han skulle komma hem till oss och efterfesta, och det gjorde han också.
Blev dock ingen lång efterfest. Vi avslutade runt kl.03 Lagom och bra ^^

Kul att man fick åka på Power Meet i år faktiskt. Det var ju ändå ett par år sen man var där sist.
Minnen <3

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2008 21:15

Heart - Alone
Min nya favorit! Vet inte om jag är lite sent ute, but I love it!




I hear the ticking of the clock
I'm lying here the room's pitch dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
Oh I hope that it won't end though
Alone


Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to the bone
How do I get you alone
How do I get you alone

Oh, Jag ryser

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2008 21:00

Jonna och Emma kom och hämtade mig idag efter att Robin åkt och jobbat.
På eftermiddagen nångång, sådär lagom och bra ^^

Vi åkte först hem till min lägenhet och hämtade massa grejer.
Jag är ju halvt inflyttad hos Robin nu kan jag meddela er.
Min lägenhet är ju nästan tom(!)
I will miss it.

Efter att jag packat typ tusen påsar så åkte vi ut till Folkesta.
Vi skulle handla lite mat och sånt där annat nödvändigt shit.

Efter det så åkte vi och lämnade av alla mina saker på plats, och sen åkte vi hem till Jonna och började med middagen.
-Pannbiff, färskpotatis och gräddsås. Oh-my-fucking-god så gott det var!
Perfekt middag en fredagskväll ^^

När vi käkat klart så gick jag hem och började packa upp mina grejer, sen kom det idiotiska som förstörde hela min plan -Robin har betongväggar, så jag kan ju fan inte spika upp nånting. Så jävla typiskt.
Nu måste jag ju hitta såna jävla spikar som funkar till såna dumma väggar.
Besvikelse.

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juli 2008 20:49

Ehrm...
Den där vinkvällen igår...jag skrev att jag ville ta ett glas vin på balkongen eftersom det var så perfekt väder, remember?
Den kvällen fick jag också. Vin på balkongen.
Däremot så blev det inte bara balkongen. Undra varför det alltid blir utgång då man är helt oförberedd.
Det är väl dom kvällarna, dom oplanerade kvällarna som brukar bli bäst.

Jag, Robin och Pica började festen runt kl.21, och vinet och ölen tog ju slut lagom fort.
Så vi bestämde oss för att dra ner på Time en sväng.
Så blev det också.

Vi satt på uteserveringen med mina hammockar(stavas så?) nästan hela kvällen.
Hur mysigt som helst.
Dit har jag verkligen längtat halva sommaren. Hammockar is the shit!

Vi gick hem kl.2 då de stängde, och sen blev det sängen nästan dirket.
En toppen kväll blev det av det hela ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juli 2008 14:26

Jag måste säga det att jag är lite besviken på Jonnalainen nu.
Förra året då hon hade semester så ringde hon ju och väckte mig varenda jävla dag, och då pratar vi inte sena timmar, utan runt kl.09 varje morgon (vilket är extremt tidigt då man är ledig) 
Det var lite som att ha en personlig väckarklocka. Mysigt och bra ^^

Detta året har hon inte ringt och väckt mig en enda gång under hennes semester.
Iof har hon bara börjat på sin första veckas ledighet, men ändå.
Ska jag ta det personligt? ^^

Jag tror det är bara för att Emma är hos henne, så hon har ju sitt sällskap hela tiden.
Men Emma åker väl antagligen hem nästa vecka. Får väl se om jag får tillbaka min väckarklocka då.

Ah....Ville bara dela med mig av det ^^
Peace jao

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juli 2008 14:16

Äntligen sol. Som jag har längtat.

Robin är och jobbar för tillfället.
Han råkade försova sig lite imorse. Han skulle börja kl.07, och råkade vakna typ runt 7.20
Inte coolt.

Jag blev pigg pga. hans stress, så jag kunna inte somna om efter att han gått.
Jag gick upp och kollade på en film, och sen började jag städa hans lägenhet, snäll som jag är ^^
Jag tog mig friheten att flytta runt lite saker också. Hope he don't mind ^^

Idag är jag extremt sugen på att sitta ute och ta ett par glas vin och ha ett allmänt tjejsnack.
Synd bara att det inte finns några flickor som är free and up for it ^^
Jag tror Robin kommer drabbas av detta, det kommer nämligen bli honom som jag får snacka med :p Haha, stackars pojke ^^

Han slutar väl förhoppningsvis snart.
Undrar om man borde dra med han ner på gården och lägga sig och pressa lite i solen nu när den ändå fått för sig att dyka upp.
I think i might.

Av ♥ Estella B ♥ - 2 juli 2008 14:57

Jag känner mig lite som fröken lat.
Har inte gjort någonting denna veckan. Får man skylla på vädret? Jag gör det ändå.

Är det sol så är det nästan för varmt för att hitta på något en anständig tid, och är de molnigt så har man inte lust att göra någonting alls, precis som jag gjort denna veckan -Ingenting alls.
Det har ju inte vart bästa vädret heller, så de kanske inte gör så mycket?

Vi skulle åka o spela lite minigolf igår, Jag, Jonna och Emma.
Men så råka de bli lite sent, så jag hoppade över det.
Att man aldrig kan komma på saker i vettig tid, eller iaf lyckas göra sakerna man kommer på i vettig tid.

Inte som att jag har så mycket annat att göra, så egentligen spelar inte tiden någon större roll, men ändå gör den det. How come?

Idag är de ju också självklart molningt, fast dom sa att det skulle bli helsol.
Man kan aldrig lita på någon.
Nääe, jag är inte bitter

Robin gick ner på stan med sin mamma, dom skulle ta en fika innan hans mamma börjar jobba.
Robin sa det en timma innan dom skulle dra, så jag hann inte riktigt följa med.
Jag tar ju en lagom lång tid på mig att fixa iordning mig, så jag får ju skylla mig själv ^^

Får väl se vad som händer ikväll, jag borde gå hem till min lilla lägenhet en sväng, och hämta lite saker. Den har ju stått lagom tom i flera veckor nu, så jag känner att det är dax att hälsa på den ^^
Det märks väl om jag kommer så långt. Det lär väl bara bli film som vanligt.
Usch vad jag är trött på film.

Jag måste hitta på något. Nu
Gå o köpa cigaretter kanske. Nu när jag röker vid datorn så tar dom ju slut innan man hinner öppna paketet förfan

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards