Direktlänk till inlägg 12 mars 2007

Måndag...Den dagen är ett helvete asså..

Av ♥ Estella B ♥ - 12 mars 2007 18:15

Dagis igen..En vecka sen jag var där.Ibland förstår jag inte vad de är med mig.. Jag har asså.. Jag vill inte gå dit, men när jag är där så tycker jag om att vara där. Jag tror det är att gå upp på morgonen som jag hatar, o att de är därför jag inte vill gå dit. Jo, de är ju så de lär vara..Var iaf inte många barn idag, tror de var 7 eller 8.. sen blev en sjuk.. IGEN! Damn..ungar håller sig då inte friska länge, och bara för dom blir sjuka så blir ju jag sjuk å, eftersom man inte är så imun direkt. Men ändå.. borde va rätt imun nu, med tanke på att jag vart sjuk rätt mycke.Men trodde idag att jag va på väg o få feber.. satt o frös som en idiot o va snurrig i huvet. Men de gick över.. så får ju hoppas jag inte blir sjuk.Passar lite dåligt att bli de nu när jag ska vikariera.Det löser sig.Kände mig typ..på nåt konstigt sätt, värdig igen, när jag satt o prata med dig igår kväll. Det kändes skönt..Som att du såg mig, så där som du gjorde förut.. Svårt o förklara.Du betyder så otroligt mycket för mig, och jag skulle nog kunna göra allt för att inte förlora dig. Mitt liv skulle kännas så tomt utan dig.Undra hur man visar en person de...Imorse blev jag väckt av ingen mindre än Lisa ;pVi planerade igår kväll att vi skulle ringas, för vi skulle båda upp 6.30Så ringer hon iaf då, och börjar sjunga nå jävla skit..Och det va sååå nära att jag skulle börja skrika, hade lätt åkt dit o slagit henne på käften.Men så stängde jag av hörseln en sväng, o så tänkte jag att.. Jag får ju fan skylla mig själv..jag bad ju ändå om de :pEfter jag gått upp så kändes de iaf bättre..haha.Vi pratade medans vi gjorde iordning oss..men tror ingen av oss lyssna på varann :pMen men..vi fick iaf sällskapa.Så kan man ju också göra =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Estella B ♥ - 3 juni 2010 00:39


"Lite finare, lite bättre"För någon vecka sedan såg jag att en av mina vänner hade skrivit det som status på facebook, och jag har gått och irriterat mig på det sedan dess. Facebook är, enligt mig, inget ställe att ragga på. Det var väl till för...

Av ♥ Estella B ♥ - 28 maj 2010 14:00

Fan, jag tyckte denna låten var så sjukt grym och så fick den tamigfan inte ens vara med imorrn. Typiskt! Ja, lite trist för Sverige att vi åkte ut också. Men, det kanske var på tiden så att ni idioter kan lära er att rösta på rätt låt ...

Av ♥ Estella B ♥ - 25 maj 2010 23:11


Jag saknar mitt London. Kanske lite för mycket för mitt eget bästa.Känslan jag får när jag tänker på att jag är hemma nu och inte där.Känslan. Känns tom. Konstig och. Jag känner mig övergiven.Jag hittade mitt hem men jag bor inte där. Bara vissa...

Av ♥ Estella B ♥ - 23 maj 2010 14:27


                                 Vi hade en underbart rolig kväll igår. Det blev en liten balkongfest på våran pimpade balkong. En hel del folk och massor med alkohol. Krogen sket vi i. Fantastiskt!Eller jo, vi drog till en svartklubb en sväng mitt i...

Av ♥ Estella B ♥ - 22 maj 2010 12:13


Ibland kan jag tro att jag gillar det här eventet mer än vad mina vänner som faktiskt är Gay gör. Nästan.Sånt här är kul. Små festivaler för att visa hur långt vi kommit i utvecklingen. Att dom som råkar gilla människor av samma kön som sitt eget, in...

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards