Alla inlägg under november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 16 november 2007 00:30

I'm still sjuklig...typ.
Har ändå vart duktig och tvättat idag *stolt* Haha xD
Har också kollat på film...Astrid Lindgrens jul blev det denna eftermiddagen :p
Asså...de är grymt bra filmer måste jag säga.. låter som att jag inte sett dom förut :p Men..äh.
Samma sak med disney filmer...det är också såna man aldrig tröttnar på, hur gammal man än är.
Då vet ni de också xD

Romina kom också såklart =)
Och Jonna kom och fikade.
Jag och Romina skulle åka och handla mer godis och skit, så vi åkte med Jonna.
Fast på det villkoret att vi följde med henne och hämta hennes mat först, som hon beställt :p Höhö.
Hon släppte av oss vid Konsum sen iaf.

Handlade som sagt ännu mera godis, chips och läsk.

Jag ska nu räkna upp våran lilla lista på allt vi ätit dom dagarna Måndag till Torsdag, för alla er som har tråkigt liv och vill läsa onödig fakta xD

3 pizzor
4 minipizzor
2 rör Pringles
1 påse chips
3 påsar Riesen
3 påsar smågodis
1 påse jordnötter
1 pkt glass och en påse nappar till de
7 liter Coca cola
Tacos

Nu kanske man undrar om vårat mål är att gå upp 400 kilo innan veckans slut?
Men nej, det är de faktist inte :p
*asg*

Kollade film när vi kom hem.
"Vilddjuren"
Haha...värsta mysig film ju =D
Och bilden är då från den filmen ;) Did you get that already?


Klart för mig...
Och sover fortfarande på soffan...På tal om typ.. inget som hade med nåt att göra xD

Av ♥ Estella B ♥ - 15 november 2007 00:29

Denna lilla dagen mitt i veckan var jag sjuk.. *host*
Sjuk ja...

Romina kom som vanligt till mig :p
Blev en äckelfilm idag med... Fast den ska tydligen vara verklighetsbaserad.
Jag vet dock inte om den är de, för tydligen har ingen nån aning om de, även fast de står typ.. på varje jävla hörn på fodralet.
Och så undrara ni vilken film det var?
Motorsågsmassakern var de.
Vad säger ni? For real?

Jenny messade och fråga om jag ville med ut denna lill-lördagen.
Men...jag tackade nej till de erbjudandet :p
Känns inge kul att gå ut här i stan.

Det var väl den dagen.
Tackar för mig *bugar och bockar*

Av ♥ Estella B ♥ - 14 november 2007 00:27

Skulle ta bussen till jobbet denna morgonen.
Men...så råka jag komma så tidigt till hållplatsen, så jag började gå istället.
Lilla hurtbulle där *lool*
Näe men...duktigt av mig då :p

Romina kom till jobbet vid typ kl.15, och för er som undrar så jobbar hon inte med mig, även om de typ låter så.
Hon gör mig bara sällskap.. Gulligt :p
Denna dag så fortsatte vi med vårt lilla kulspel :p
Haha..vi är rätt mobbade...
Och för att inte glömma kortspel.. Knappt värt att nämna..folk borde fatta vid det här laget att de är de enda vi roar oss med :p

Efter jobbet gick vi och handlade tacos..eller ah.. ingredienserna till tacos iaf ;)
Sen gick vi och hyrde en skräckfilm. "Dead silence" eller nåt..
Följde Romina till bussen sen, och sen gick jag hem.

Jonna och Erika kom typ...vid 17.30 tror jag.
Så vi tog en fika, och med de menar jag fortfarande att dom drack kaffe och jag kolla på xD

Romina kom strax efter, och då drog Jonna och Erika..Tack för besöket också, så har jag vart trevlig :p

Romina och jag började laga maten dårå.
Hon hade också tatt med sig massa godis och chips, så vi skulle bli riktigt feta xD
Kollade på filmen, och sen följde jag med Rommi till bussen, sen gick jag tillbaka hem.

Troligt sen att jag vågade sova nere i Emils rum efter den filmen.
Nejnej....Jag la mig där uppe i soffan och sov.
På nåt sätt kändes de tryggare, nu i efterhand så fattar jag nog inte varför..ehm... som att de inte skulle vara lättare för nån att döda mig där uppe *asg*
Jag vet...sjuka jävla tankar jag har.

Efter denna fetdagen borde en 10 mils promenad sitta finemang yo´
Haha...

Peace

Av ♥ Estella B ♥ - 13 november 2007 00:27

Vaknade nog lite sent för mitt eget bästa denna Måndagen xD

Romina messa efter jag kommit halvvägs till jobbet.
Hon var redan där och satt och vänta på mig :p
Kul att hon är så snabb då xD

Vi lunchade ihop på jobbet...Pizza för hela slanten där :p Fan vad jag älskar dom dära pizzorna <3 Speciellt beasåsen :p

Efter vi spelat kort ett tag (för ovanlighetens skull) så kom vi på ett nytt spel...Kasta kula. HAHA!
Fan va mobbat.
De sjuka var ju att vi inte hade några kulor direkt, så vi tog gamla såna choklarbollar... såna med papper på, som man äter mest på påsk tror jag.
Dom var ju rätt hårda, så de funka ju lika bra som kulor xD Hahaha..Ja, vi är störda.
Kul var de iaf :p

På vägen hem så stanna vi och gunga på den nya gungan.
Jag tror de är världens bästa gunga.
Värsta soft..Man kunna ju ligga i den :p Höhö..
Romina fick göra fart medans jag låg där och njöt :p HAHA!

Följde sen Romina till Nyforstorget...Vad heter de egentligen? Nytorget? Ingen jävla aning...
Anywho..
Jag gick iaf hem därifrån.
Det är en bra jävla bit vill jag upplysa er om xD

Romina kom iaf hem till mig sen..eller ah, till Emil då.
Vi satt och moffa chips och glodde på filmer.
Sen följde jag henne till bussen, och sen gick jag o la mig.

Oh happy day!

Av ♥ Estella B ♥ - 11 november 2007 14:20

Kom till huset runt kl.13 igår.
Tänkte kolla om jag fick igång datorn... Men självklart var den kodad, och jag glömde fråga efter koderna.
Typiskt...
Gick iaf och hämta Emils "Joey" box, och så satte jag mig o kolla på de.
Måste bara säga de att... tiden går nå grymt sakta utan dator :s
Hur beroende får man lov att bli? xD

Var iaf på G till jobbet sen runt kl.19.30, och så ringer Joseph...
Ah..chokerande.
Vi har lixom inte pratat på typ ett år eller nåt, och överhuvudtaget, vi har aldrig ens träffats...
Men på nåt konstigt sätt så är han fortfarande och iaf sjukt på och intresserad av att träffa mig.
Och detta är nåt som jag verkligen har svårt att förstå mig på...tror jag...kanske.
Men hur kan man bli på gränsen till kär i någon man aldrig träffat? Är det ens möjligt?
Känns som att folk inte tar de ordet "kär" så seriöst.. för de är fan inte enda gången detta har hänt.
Men vad vet jag, de kanske är möjligt? Känns bara lite... konstigt.

Anywho..
Vi satt och snacka ett tag, tills jag var tvungen att lägga på, för jag vart så stressad.
Jag var ju redan sen till jobbet (A)
Började gå typ.. kl.20.10 från Skogsängen..
Och jag säger de...det är fan inte lätt att gå på gatorna med den jävla isen..
Det tog 40 minuter för mig att komma till jobbet. HAHA.
Otroligt!

Var stressigt på jobbet också.
Eftersom chefen byggt bar på övervåningen, så måste ju han stå där uppe mest, så jag fick ju hela nedervåningen för mig själv att hålla koll på.
Och, att sköta en bar, plocka disk, ha koll i rökrum, matsal och pub samtidigt... Det är fan inte de lättaste.
Men men, det funka ju.

Alla blev värsta glada av att se mig igen, eftersom jag inte har jobbat på ett par veckor.
Det känns faktist lite bra att kunna få folk att skina upp, bara av att se mig =D
Och va lite som en nallebjörn... Haha.. jag tror aldrig jag fått så många kramar, av olika personer, på en o samma kväll xD
Ella krambjörn ;p

Var en brud där igår kväll, som var aspackad..
Tillslut så palla inte chefen med henne, så han slängde ut henne.
Och hon blev ju inte gladast för de, så på vägen ut från rökrummet, mellan baren och puben, så slängde hon en tändare i golvet. Och jävlar vad de small!
Fan så skraj jag blev asså Hahaha xD
Chefen lyckades iaf få ut henne efter mycket om och men :p höhö


Efter"fest" blev de ju också.
Jag, chefen och så kom Pierre också.
För de första var Pierre dyngrak, och sen så var han på som en jävla snigel..
Han försökte kyssa mig heela tiden, och kladda på mig, och lixom... Varför jag reagerar är ju då för att.. Han är GAY.
Varför vara på mig då lixom?
Så bara för jag inte ville kyssa han, så börja han som ba "Du är så fiin, du är ju världens sötaste...........Vadå? tycker du att jag är för ful för dig? Du tycker att jag är ful"
"Nej Pierre, men du är gay, ok. Plus att du är aspackad. Varför ska jag hångla upp dig då?"
Tror inte han riktigt ville förstå.

Pierre drog iaf hem efter ett tag.
Jag och chefen blev kvar till kl.05
Jag tog ett par groggar, men blev inte alls påverkad.
Vet inte varför..Mådde inte så bra...
Tog taxi hem iaf, och Joseph ringde då igen.
Så jag satt o prata med honom till typ.. 5.30
Sen gick jag o la mig, men kunna fan inte somna.
Somnade iaf tillslut runt kl.07, och så upp igen strax efter kl.11
Inte mycket sömn denna natt alltså.
Uh..

Aja..Det var min lördag de.
Nu drar jag tillbaka till huset,
och nu, på riktigt, så kommer jag tillbaka om en vecka xD
Haha

Av ♥ Estella B ♥ - 10 november 2007 11:29

Jobb igår..
Romina kom dit igen..Börjar bli en vana nu ;p
Fast kul har vi iaf, de är ju bra =D

Efter jobbet så gick jag hem.
Väntade på att exet's mamma skulle komma o hämta mig.
Hon kom runt kl.17, och så åkte vi hem till dom.
Hon visade mig allt jag behövde veta...typ allt de nya sen sist jag va där :p
En hel jävla del måste jag säga...
Finns nog inget finare hus än deras... Jag vill ju bo där. Haha :p
Nu har jag ju iof huset för mig själv i en vecka...men ändå xD

Efter hon visat mig klart, så satte jag mig o kolla lite tv med Emil, och sen körde hans mor hem mig igen.

Gjorde inte allt för mycket den fredags kvällen.
Bara hemma.
Skönt...Ja...ibland är de skönt =)
Fast just nu är jag grymt partysugen, så de lär få bli efterfest på jobbet ikväll.


Har packat och gjort klart, så jag åker iväg om en halvtimma.
Tänkte att Jonna skulle köra mig, men hon har ju inte bytt till vinterdäck, och det är sjukt mycket snö nu =( USCH!
Så jag får la ta bussen iaf då.

Jobb ikväll som sagt.
Verkligen skitkul...
Har ju inte jobbat i min lilla bar på ett par veckor nu.
Och så är de reggae ikväll... Bättre blir de ju inte =)

Frågade min bror om han ville bo i min lägenhet tills jag kommer hem igen.
Så han sa att han kanske kunna göra de.
Blir så jobbigt att gå hem varje dag efter jobbet och mata katten, och sen gå tillbaka till andra sidan stan igen.
Det orkar väl inte jag heller :p

Uppdaterar om en vecka igen, om jag inte får igång deras dator förstås..
Det kommer jag ju säkert inte få...Haha.. Jobbigt läge.

Peace out!



Och grattis på 25-års dagen Jenny =D
Iof är den imorrn...men iaf xD


Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

<3

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 23:50

Du.

Du betyder så mycket för mig.
Och vad jag önskar att du vore här.

Jag vill ha dig.
Dig och ingen annan.

Du är så speciell, så att inga ord kan förklara.
Det går inte att förklara.

Allt du gör.
Allt du gör känns.

Du är viktig för mig.
Jag vill inte att du ska försvinna.
Men hur ska jag kunna hålla dig kvar?

Du gör mig glad.
Du kan få mig glad.
Jag är glad.
Jag är glad när jag pratar med dig.

För att allt försvinner runt omkring mig.
Därför.

Önskar bara att jag kunde få krama dig.
Krama dig och aldrig släppa taget.

En önskan.
En enda önskan har jag.

Du.

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 23:12


Asså...Jag kan verkligen INTE sluta garva åt denna!!
Den är ju sååå jävla klockren.

"Silence!  I kill you"
*loool*

Enjoy ffs!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards