Alla inlägg under november 2007

Av ♥ Estella B ♥ - 8 november 2007 20:41

...Iaf i en vecka...Mer om de snart.*lool*

Jobb idag igen, och ingen syster som kom..
Hon var tydligen "sjuk"
Orka tjata på henne då...

Tog med mig gamla dagböcker hemifrån, så att jag skulle ha nåt att göra på jobbet.
HAHA! Fyfaan vad skadad jag var en gång i tiden..De sitter iof kvar, men inte lika mycket kanske xD eller...vem försöker jag lura? Höhö.
Men..Jag tror nog jag var stans största fjortis...det syns i dagböckerna.
Usch...dom borde brännas upp, ingen jävel ska få komma nära dom!
Sjukt pinsamt!

Fick sällskap på jobbet idag iaf..
Romina kom till mig runt kl.14 =D
Så för ovanlighetens skull så spela vi kort :p
Haha...finns liksom inget annat att göra. Hoppas jag får dit en tv snart.

Romina och jag satt iaf kvar till kl.16, så gick vi över till mitt andra jobb en snabbis.
Och dom har byggt klart baren på övervåningen där =D
FAN SÅ FINT DE BLEV!!
Måste ju ge dom cred för de, för jag trodde aldrig att de skulle bli så jävla bra!
Så nu har jag min egna lilla bar när de är band =D  Wiiie

Imorrn efter jobbet så kommer Ex'ets mamma och hämtar mig.
Ska åka hem till dom, så ska jag få nyckel dit, och så ska hon visa mig de nya köket, hur de funkar o så =)
Äntligen får jag flytta dit igen!!
I just love their house! =D
Finns inget bättre.
En vecka blir dom borta... Synd att de inte va sommar, då är de mycket mysigare att bo där.

Aja...jag uppdaterar..You know it ;)

(Och snyggaste bilden på mig med djävulshorn..*lool*)

Regga dig på sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 7 november 2007 20:26

Jobb idag..så där för ovanlighetens skull.
Syster och jag skulle egentligen städa... men så orkade ingen av oss, så vi sköt upp de till imorrn :p
Haha..vi har fan flyttat den där jävla städningen i flera veckor nu..
Undra om de nånsin kommer bli av xD

Vi satte oss iaf och spelade kort istället..
Så kom chefen en sväng också.
Han började ställa såna här jättesvåra frågor... Eller iaf svåra för dom utan Iq, dvs. JAG! Mahaha...
Fattar ju noll av sånt skit..Uh!

Stängde strax efter kl.16, så hann jag hem o laga mat, och så messa Jenny o fråga om jag ville med till Maxi och handla..
Så hon kom o hämta mig vid kl.17 eller nåt, och så åkte vi dit.

Asså...Jag blir ju inte lite barnslig när man går i affärer..
Jag ska liksom pilla på precis allt som ser mjukt och skummit ut xD
haha..Ja..Humor..
Det måste vara rätt svårt att gå o handla med mig :p

Det var väl allt för denna dag..
Lite jobb nu kanske


Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 6 november 2007 18:45

Började denna ovackra dag med tandläkaren.
Skulle dit och rotfylla tanden som dom klippte av nerven på sist... Hängde ni med?
Anywho.. Kom dit typ 20 min innan det var min tur.
Det är fan de tråkigaste som finns... att bara sitta och vänta.
Tiden går ju inte fort heller.
Kom iaf in 10.45, och så sa hon att jag inte skulle få nån bedövning, eftersom jag ändå inte hade nån nerv kvar i den tanden...
Men asså... dom där jävla metallbitarna eller vad de är, som dom kör upp i tandköttet..och så säger dom typ "Det här kanske spänner lite granna"
Och man håller liksom på att avlida.. men nejnej...Ingen bedöving!
Oh my!.

Blev iaf klar med rotfyllningen (vad de nu är) och de en timma och 15 min senare..
Känns ju så sexigt att ligga o fläka på käften så lääänge... och salivet som man inte kan svälja.
Snacka om att känna sig invalid!
Tanden känns iaf bra nu...så de kanske var värt de ...............

Till jobbet efter de, och jag hann öppna precis i tid..eller 5 min sent..
Who cares?

Romina kom till mitt jobb idag igen =)
Hon skulle hämta mössan som hon glömt hos mig, fast så stanna hon kvar tills jag stängde.

Vi satt och spela kort ett tag först..tills vi tröttna.
Då började vi leka "Gömma nyckeln"
Det där...fågel, fisk eller mitt emellan.
*loool*
Fan vad mobbade vi är!
Efter vi lekt klart de xD    Så satte vi oss och rita..
Snacka om barnungar då :p
Och på bilden...Rominas vackra bild, på mig, där liggandes under..han med kuken, och han med kuken är då min blivande man... enligt henne.
HAHAH...Troligt då

Stängde strax innan kl.16
Så gick vi och handlade, och sen följde jag med henne till bussen.. Precis som igår med andra ord :p
Ska detta bli en vana? Höhö..

Inget mer spännande idag...Än så länge.

Peace Yo ;)

Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 5 november 2007 18:32

Jobb idag igen då.
Men idag har jag fått sällskap =)

Åke kom till jobbet runt kl.14
Så satt han och jag...eller...mest han, och löste korsord.
Fattar inte hur han kan vara så jävla haj på de där..
De är ju svårt ju!

Lilla Romina kom till mitt jobb idag också =D
Så när Åke hade åkt, så satte vi oss och spelade kort :p
Skoj värre liksom..Mahaha..

Romina satt kvar tills jag stängde kl.16, då följde hon med mig till Ica och handla, och sen följde jag med henne till bussen, så gick jag hem sen.

Ställde mig och lagade mat, så messade Jonna och fråga om jag kunna följa med henne till Tuna Park en sväng, och snäll som jag är så sa jag att hon kunna dra åt helvete. HAHA!
Nej då..jag sa att jag bara skulle käka klart, och sen kunna jag följa med xD

Så hon kom och hämtade mig strax efter 16.30, och så åkte vi till Tuna.
Hon skulle leta efter en nalle, som hon skulle ge till sin chefs nya son =)
Så hitta hon en jättesöt inne på BR.
Älska BR btw...Haha.. Det är ju så att man nästan vill bli litet barn igen xD
Eller iof... inte nästan vill...man vill ju på riktigt xD

Så..det var väl min dag.
Tandläkaren imorrn då...
Oh so lovely. Inte.

Wish me.







Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 5 november 2007 18:28

Lördag:
(På bilden...Min äckel-bål xD )





Städade som fan innan syster och Romina kom.
Och fortsatte fixa iordning efter dom kommit också.
Dom kom runt kl.15 tror jag.
Så satte vi igång att blanda till bålen.. Den såg grymt äcklig ut för övrigt... Passa bra på Halloween xD
Började dricka mitt vin runt kl.16, och så fixa jag i ordning mig.

Bror och Patrik kom runt kl.17 tror jag.
Satt och lyssna på musik och väntade på resten..
Folk droppade in lite då och då, och jag har ingen aning om hur många de blev, men en hel del vart de.

Festen spårade ur så småning om också.
Folk som kräktes, grät, knivar, allmänt skrikigt och bråkigt.
Låter som en typisk fjortisfest va?
Kan lova att de var de.
Aldrig mer säger jag bara...Ser ut som ett jävla bombnedslag här hemma.
Fatta att man levde på de viset när man själv var 15-17.
Fyfan att man pallade.

Tror att allt folk hade dragit runt kl.00
Då var det bara Jag, Tommy och Patrik kvar.
Vi åkte till Statoil då, för dom två skulle käka, och sen åkte vi tillbaka till mig och glodde på film.
Vikner gick och la sig, och jag och Patrik hamna i soffan.
Jag tror att jag hamna i säng runt 05, men jag kan ha helt fel också... ingen koll alls...
Jag har fan inget tidsbegrepp xD

Söndag vakna jag iaf vid kl.10, så satte jag på tv'n.
Patrik låg och sov i soffan, och Tommy inne i ena sängen.

Jag tog ju sönder mitt tangentbort på festen.
Fattar inte hur man kan vara så klantig som jag.
Jag spillde typ..5 glas vin (om inte mer) på tangentbordet, och hade sönder typ.. 4 vinglas..
Jag säger då de....

Jag gick iaf ner på stan runt kl.12
Lämnade Patrik och Tommy hemma...tyckte att dom kunna få sova ut..Jag är så snäll :p Höhö.
Gick iaf och köpte nytt tangentborde, och sen gick jag och handla frukost åt pojkarna hemma... Gud så mammig jag alltid ska vara xD
Sen gick jag iaf hem.

Bror kom till mig strax efter kl.14
Så satt han och jag o kollade på tv tills dom andra vaknade, och sen drog dom allihop strax innan kl.17
Så då satte jag igång att städa lite... Fast bara lite.. orkade inte röja allt.

Ja..så vart de med den festen, sjukt att det alltid ska bli problem.
Och också nån jävel som ristat in "Ella = Hora" nere på glaset på ytterdörrn. Hur omogen får man lov att bli.
Slår vad om att de är nån av dom som blev utslängda..
F*ttungar!! Dom ska fan betala ny ruta, Jag svär.
Annars är det jag som kommer och hotar dig med kniv... så är vi kvitt sen ditt lilla äckel.

Man blir ju så arg.
Att de alltid är nån som ska förstöra för alla andra..






Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 3 november 2007 18:24

Jenny tvinga ut mig på konmstigheter igår natt. (fredag)
Hon hade hittat en kille som ville ha flickvän, och hon tyckte att jag var nån för han ...Ehrm, ja.

Hon ringde mig iaf runt 00..och sa att jag skulle med dom på efterfest..så jag velade ett tag, och sen sa hon att jag skulle gå o sova en sväng, och sen skulle hon ringa när dom var på väg.

Så jag gick och sov, och sen ringde den där killen hon hittat...
Det var väl runt kl.02, så han sa att jag skulle med, men jag ville inte då..
Så efter ett tag så la han på.
Så ringde Jenny upp, och på nåt konstigt sätt så lyckades hon få upp mig ur sängen, få mig att sminka mig på typ..10 min, och sen gå ut till taxin.
Har nog aldrig fixat iordning mig så fort...Det gick undan vill jag lova,

Gick iaf ut till taxin, och så åkte vi till Ekeby.
Det var Jag, Jenny, Jocke och sen den där killen, dom kallade han Svinto. Inget för mig för övrigt..
Efter vi kom hem till honom, så kom Sandra och Gurman också, och så började efterfesten.
Vin och Minttu blev de för mig...
Fyfaan vad jag hatar Minttu..och de är sjukt hur full man blir på de..UH!

Satt iaf där till typ...strax innan 05 tror jag.
Åkte taxi hem..
Kom i säng runt 06, och upp och storstäda kl.10
Men skönt....Inte.

Tack för en rätt cp natt Jenny xD







Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 2 november 2007 23:32

Dagen började ju som vanligt med jobb... Ovärt att nämna ;)
Mamma kom till mitt jobb vid kl.15, så fixade jag kaffe åt henne, och sen satt vi o löste korsord tills jag slutade kl.16
Då gick vi upp till tågstationen och tog bussen till Tuna Park.

Började shoppingen i...där...ehm... Tuna Park?
Bra där Ella...Ehrm.
Jag fick iaf en ny kjol som jag tänkte ha imorrn =)
Sen slog jag till på djävulshorn också..Mohaha.. Mer passande än så går de väl inte att få?
Köpte presenter till Lillasyster också, en parfym och en tröja.. och sen köpte vi lite andra småprylar till imorrn...typ spindelnät och sånt där skoj xD

Efter de blev de in till coop.
Skulle handla chips, och så dricka till bålen jag ska göra.
Och efter de så blev de glasbanken xD  Ovanligt att jag är där då :p
Och jag hann fan visa leg. idag innan hon fråga också, så jag fick en till present *överlycklig*
Haha...hur omogen får man lov att bli?
Presenten fick jag inte behålla...mamma tog den :p

Så imorrn då...31 pers ska de tydligen komma.
Jag blir vräkt?
Får hoppas att dom inte blir så störande bara..massa fjortisbråk och minifylla, ingen höjdare va? Näe
Syster och lillflata kommer runt kl.14, så ska dom fixa iordning.. eller ah, det blir väl jag som får fixa iordning :p
Och resten kommer vid kl.18-19
Jag är såå Taggad!!

FULL HOUSE PARTY!! =D


Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Av ♥ Estella B ♥ - 1 november 2007 23:53

Robin ja... Bestämde inatt att vi skulle mötas, klockan var väl strax efter 01..
Så jag började gå...lite sen som vanligt (A) och så möttes vi vid Rinmanskolan typ..
Han får ju gå extremt mycket längre än mig :p Men vadå... Inte mitt fel att jag är seg ibland...eller alltid.
Jag trodde att vi skulle hem till mig, men vi skulle tydligen till honom, så jag fick lite panik eftersom jag lämnade dator, tv och precis alla lampor på. Plus att jag bara tog med mig mobilerna och nycklarna.. så hela mitt liv i en handväska låg ju kvar hemma.
Det gick ju iaf bra.. Vi kom till han i Årby.. strax efter 1.30
Jag lovade mig själv att aldrig mer igenom halva stan, då efter jag gick till tandläkaren, men de har ta mig fan hänt 2 gånger efter de!
Och de är fan på mindre än en månads tid!
BÖRJA TA I TRÄ FÖR FAAN

Robin Och Jag satt iaf och kollade på tv till typ.. mellan 3-4, sen gick vi in o la oss..
Inte för att jag kom i säng så där på direkten :p ..det tog sin lilla tid xD
Mysigt blidde de iaf, och sen sova... runt 05...
Det gick inte så bra för mig att sova.. Vaknade hela tiden.
Så helt fick jag väl en 3 timmars sömn inatt..Klaga lagom.

Upp imorse igen kl.10..Härligt värre! Jag som är världens mest morgonpigga människan...eller inte.
Vi började iaf gå ner mot stan strax efter de, och sen tog vi farväl *asg* vi typ.. apoteket.
Jag gick till jobbet, och han ner på stan.

Kom ju tidigare till jobbet, så jag slutade alltså tidigare idag, men vad fan hjälpte de.
Jag råka göra "misstaget" att gå ner på andra jobbet, och... därifrån kommer man ju inte så där jättesnabbt.
Chefen där stod och förklara en jävla massa om ombyggnaden, plus att jag också fick springa o handla åt han två gånger. *gaah*
Kom iaf därifrån en halvtimma senare.

Tänkte gå hem o laga mat, men fastna framför tv'n istället.
Så ringde iaf Jonna och frågade om hon kunna komma på kaffe, och ifall jag skulle laga mat xD Haha
Jag sa iaf att hon kunna komma, så började jag med maten också.
(Det är vår romantiska middag där på bild btw, syns iof knappt.. men iaf, värt att ta med xD. *loool*)

Vi satt iaf och snacka lite allmänt efter maten, och sen hoppade jag in i dusch, och efter de så åkte vi hem till henne.
Var ju tvungen att kolla på Insider där, eftersom jag inte har kanal.3:
Måste dock säga att jag trodde de skulle vara värre än de var.
Blev lite smått orolig för P. Men han bara skrattar åt allt.
Oseriösare männsika får man leta hårt efter. HAHA..
But I Love You Anyway =)

Ett stort tack vill jag iaf ge Aschberg för fin reklam!! *lool*
Den bjuder jag på ;)

So long suckers


Regga dig på Sexzone?
http://www.sexzone.se/?page=register&pimp=17

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards