Alla inlägg den 4 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 4 juni 2009 00:12

Jag är så jävla trött på människor. Alla stör mig idag. Jag vet inte varför. Pms på G kanske? Eller så är jag en allmän bitterfitta.


Varför är alla så jävla LATA, ÄCKLIGA och PATETISKA (PATETISKA!! Jag vill bara skrika ut ordet!) nu för tiden. Förstår inte folk att dom måste lyfta sina FETA JÄVLA ÄCKLIGA ARSLEN om dom vill komma nånstans i livet?!
Tror dom att det går att glida fram på nån vidrig räkmacka och få allt dom pekar på utan att behöva göra nåt för det?!
Varför ska alla vara så fittigt idiotiska och inte fatta grejen?!


Och varför måste alla alltid skryta över/tycka synd om sig själva/whatever, och sen ha nåt nick för det på typ msn!? Allt för att folk ska fråga vad det är som har hänt så att dom får berätta sin livs historia om varför allt är så jobbigt eller varför dom är så glada.
Dom får stå i centrum i 2 minuter och dom gör allt för att det ska hända.
Dom går off och online typ 50 gånger på 3 sekunder för att folk verkligen ska fatta att "Åh, nu jävlar har de hänt nå spännande i hans/hennes liv. Bäst att fråga vad de gäller."
Jag menar KOM IGEN!! Ge er förhelvete! Nåt vettigare måste ni väl ändå ha i era liv?!


Jag tar åt mig så jävla hårt, jag tror att folk seriöst gör det för att gå mig på nerverna.


Kan inte folk bara växa upp och skaffa sig ett liv!!
Jag blir så jävla arg!


Peace!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards