Alla inlägg den 21 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 21 juni 2009 22:15

Ikväll har jag spenderat lite kvalitetstid med vårt badrum. Närmare bestämt mitt badrumsskåp. Eller badrumshylla kanske.


Eftersom jag fick hem ännu ett paket från Yves för nån dag sen (erkänn att jag snart borde få pengar för reklamen jag gör för dom var och varannan vecka? ^^) så var jag tvungen att möblera om hela hyllan. Sakerna fick inte längre plats. Jag har nu kommit fram till att jag kanske har lite för mycket skönhetsprylar?!


Nu är det iallafall om-möblerat och fint igen! I am goood!
Några saker fick åka i papperskorgen. Men de blir ju lätt så när man får nya leksaker. Dom gamla är inte lika roliga längre då, right?
Elakt att säga, men dom hör mig ändå inte härifrån ^^





























Av ♥ Estella B ♥ - 21 juni 2009 12:53

Gud vad jag sov länge idag! Tror min kropp behövde de med tanke på att jag inte fick så mycket sömn igår!



Blev så jävla sugen på att göra armband i förrgår (fråga inte varför), ni vet såna man gjorde när man var liten.
Så jag slog till på att göra såna idag ^^ (bilden suger btw. Min digitalkamera ville inte fungera idag, så det fick bli med mobilkameran)
Satte mig på ballen direkt när jag vaknade och plockade fram garnet.
Jag kanske inte har så mycket till liv, jag vet inte xD



Gick förövrigt hur bra som helst på jobbet igår. Allt är precis som förr. Knappt nåt som har förändrats.
Endel folk blev det också. Samma folk som de alltid är på Reggaekvällarna, men ändå.



Idag blir det lugnt. Jag ska vara hemma och lata mig heeela dagen!
Låter helt perfekt.
Underbara söndagar <3


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards