Alla inlägg den 23 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 23 juni 2009 16:56

Min kisse kan ligga och steka i solen!
Haha, det ni ;)


Av ♥ Estella B ♥ - 23 juni 2009 13:50

Äntligen kan man sola igen! Underbara sommar <3
Jag tog med min lilla kisse ut och la mig i gräset och stekte. Hon luktade mest på blommor och spana på fåglarna. Jag fick iaf bli solbränd!
Jag hade shorts på mig, så nu har jag världens jävla rand på låren. Inte så smart drag av mig kanske.



Gick upp efter 1 timma och bestämde mig för att städa lite.
Rensade vardagsrumsfönstret på blommor också. Från att ha vart proppfullt med blommor på en 3 meters fönsterbräda, till att ha 2 blommor kvar, då blir lägenheten mycket, mycket ljusare tydligen ^^



Typ 10 blommor fick åka i papperskorgen och 4 blommor fick bli flyttade.
Elakt mot dom som åkte i tunnan, jag vet. Men jag har inte kvar den där blomgenen jag hade innan jag flyttade hit till Robin ^^ Nu orkar jag verkligen inte med att springa runt och vattna och pyssla om.
Jag har bättre saker för mig!



Sprang ner till kiosken och köpte glass, så nu ska jag ut på ballen och sätta mig med korsord och mysa ^^
Peace!


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards