Alla inlägg den 9 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 9 juni 2009 10:20

Godmorgon Solstrålar.
Jag känner mig piggare idag! Woohoo. Förhoppningsvis är jag helt frisk imorrn eller på torsdag (peppar peppar). Måste dock fortsätta med pencillinet i 6 dagar till.
Det gör bara lite ont när jag sväljer nu. Vågar dock inte ge mig på nån riktig mat än. Kanske imorrn.


Jag har planerat att så fort jag är frisk ska jag äta kycklingfilé inlindat i bacon men potatisgratäng till.
Jag längtar så jag dör! ^^


I söndags åkte jag och Robin till mamma. Vi firade min bror som fyllde 20. Sjukt fort tiden går. Han är liksom bolagetmyndig nu :S Han var nyss ett litet barn. (Nästan iaf)
Det blev iaf fika och mat hos mamma. Jag fick i mig lite lasagne. Kände att jag var tvungen att äta nåt eftersom jag bara levt på drickyoghurt sen fredagen.


Det var väl det enda vettiga jag gjorde i helgen. Meeen, är man sjuk så är man.


Hörs sen.
Peace!


 

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards