Alla inlägg den 30 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 30 juni 2009 20:06

Lekt med Jonna idag. Halva dagen. Typ.
Vi åkte till Tuna Park en sväng. Hon skulle köpa skor, fast hon hittade inga. Hon hittade en bikini istället. Bättre de kände jag, eftersom hon letat efter en halva sommaren typ ^^



Jag fick shoppa jag med. Fast ingenting till mig. Utom en maskara.
Jag shoppade åt Robin istället.
Jag säger dock inte vad eftersom det ska bli en present. Han slutar kl.21.30, så ni lär inte få veta förns då heller ;)



Hann hem en sväng mellan shoppingen, åt en macka och kolla lite tv, och sen gick jag till Jonna igen.


Vi åkte till Donkan och köpte glass. McFlurry med Smarties. Fucking Amazing!
Tack gode gud för att glassen finns när de är så sjukt varmt som de vart de senaste dagarna!
Inte konstigt att man käkar ett paket Piggelin om dagen! xD


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards