Alla inlägg den 10 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2009 20:14

Har aldrig vart med om nå värre i hela mitt liv.
Vårdcentralen gav mig en akuttid på sjukhuset, öron-näsa-hals avdelningen.
Jag hade en böld i halsen. Mysigt va?
Känsliga kanske inte borde läsa detta förövrigt?


Fick komma in till läkaren efter vi väntat i typ en halvtimma. Ronja och Robin var med mig.
Han bedövade mig i halsen. Sen stack han hål med nåt så att varet skulle komma ut. Tror hålet blev för litet. Han tog en skalpell och skärde ett sår som han sen öppnade upp med som en liten tång.


Det kom upp som en gul spya av var (och jag spyr nästan bara av att skriva det)
Blod kom det också. Fy satan vad äckligt det var.
Fan vad jag grät. Minst för att det gjorde ont, mest för att jag råkade kolla till på varet och blodet.
Att jag inte svimmade är ett jävla under! Och att Robin och Ronja stod kvar där inne och såg på fattar jag inte!


Nu fick jag ju iaf reda på vad det var för fel på halsen. Fick starkare antibiotika och just nu har jag inte ont alls! Känns helt jävla underbart. (Kan låta som att jag är hög på antibiotikan kom jag på, men lugn, jag har inte tagit den än ^^)

Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2009 12:52

Robin ringde Vårdcentralen igen. Jag fick tid kl.13.30, så jag ska strax åka dit.
Min hals har tydligen svullnat upp endel. Känns bra, eller inte.
Pica sa att jag troligtvis bara får ett starkare pencillin, det jag fick i lördags funkar ju tydligen inte. Får hoppas ett nytt hjälper då.


Skattepengarna kom idag förövrigt.
-Det enda positiva med att vara dödssjuk? Man kan inte slösa dom.


Av ♥ Estella B ♥ - 10 juni 2009 09:55

Det blev inte alls bättre :( Vafaan! "Man ska inte ropa hej blablabla" nånting, var det inte så?! Inte fan hjälpte "peppar peppar" heller.
Gud vad dum jag är! Att jag inte lärt mig att Gud hatar mig och bara vill mig illa.
I 22 år har jag levt, jag bord kunna detta nu!


Sa till "chefen" att jag skulle vara frisk imorrn och kunna jobba. Mm, eller hur.
Jag undrar om jag blir tvungen att skita i det.


ÅÅÅH, JAG VILL INTE!! DET HÄR ÄR DET VÄRSTA JAG VART MED OM!!
VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR JAG?!?!

Snälla låt mig blir frisk och kunna äta, svälja och prata normalt igen!

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards