Alla inlägg den 6 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 6 juni 2009 14:28

Knappt sovit inatt heller. Det går ju liksom inte med den extrema värken jag har.
Robin ringde vårdcentralen imorse, så jag fick en tid kl.10.30
Robin och jag gick dit.


Dom tog ett halsprov och ett blodprov.
Han sa att jag hade en rejäl inflammation i halsen, men han såg inte om de var streptokocker. Hmm? Känns likadant iaf.
Jag fick iaf recept på pencillin,Jonna körde mig nyss till apoteketsjukhuset så att jag kunna hämta ut det.


Jag är så sjukt jävla hungrig. Jag kan inte äta. Det enda som går är drickyoghurt och kräm. Men orka leva på det.
Jag drömmer om dagen då jag kan svälja igen. Då ska jag ta mig fan äta kycklingfilé med potatisgratäng!


Studenten idag förövrigt. Skulle gå ner med Robin o kolla när Adam sprang ut. Det kan vi ju glömma nu. Men grattis till han iaf.



Och Kungen var här idag också. Eskilstuna firar 350 år i år, så Kungen var på besök...Man märkte de bland annat på helikoptrarna som flög runt non stop.
Så, då har jag uppdaterat er om läget ^^

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards