Alla inlägg den 14 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 14 juni 2009 17:10

Åkte iväg med Jonna i förmiddags. Det blev en liten shoppingrunda.
Vi åkte först till K-rauta. Jonna skulle köpa färg till sitt vardagsrum.
Efter det blev det till Tuna Park. Mötte upp Jenny där en sväng.
Jonna skulle kolla på en ny mobil, men hittade ingen.



Åkte förbi min lägenhet en sväng så jag kunna plocka upp lite post, och sen åkte vi till Vilsta Marknaden.
Inte bästa vädret att gå på marknad kan jag ju tillägga. Ösregn hela jävla dagen har det vart, så det var ju lagom lerigt där liksom.



En ascool hatt hittade jag iaf! En rutig. Hur snygg som helst!
Kan ju tyvärr inte lägga upp bild, för min dator är ju fortfarande pajko.



Efter marknaden åkte vi till Skiftinge. M-klädhuset. Jonna skulle kolla på en bikini men hittade ingen. Jag hittade en parfym jag kärade ner mig i. Nån billig skitparfym bara, men jag var tvungen att ha den iaf ^^


Efter klädhuset blev det till Maxi, och sen åkte jag hem.
Fan vad mycket man hinner göra på bara nån timma ^^


Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards