Alla inlägg den 11 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2009 17:09

Dom skar mig i halsen idag igen. Jag hade ingen aning om att dom skulle göra det. Jag trodde bara dom skulle kolla om de blitt bättre.
Jag satt o klämde mammas hand hela tiden ^^ Det gjorde inte lika ont som igår, men de är ju ändå obehagligt.
Idag kom det inget var dock, bara lite blod. Tur det!


När vi var klara på sjukan åkte mamma o jag ner på stan och mötte upp Robin.
Vi gick till Phoenix och käkade pizza. Jag fick i mig nästan halva men sen började de svida lite i halsen.


Robin sa att han visste om att dom skulle skära mig idag igen, att doktorn sa det igår. Jag hörde inte de. Robin sa att han tyckte det var bäst att inte säga nåt till mig så jag skulle ligga och oroa mig hela natten.
Vad gulligt av han <3


Kubb är det som gäller ikväll, som jag sa i tidigare inlägget.
Jag köpte 6 cider bolaget också!
Jag vet, jag går på antibiotika, men jag frågade läkaren om det var ok att dricka ändå, tänkte sen på Midsommar, då är de ju fest.
Han sa att det inte gjorde nåt alls, med exakta ord sa han "Ja, det är ju inte som att det är knark i dom"
Så jag slog till några cider idag med, nu när det inte var nå farligt med de ^^

Av ♥ Estella B ♥ - 11 juni 2009 09:29

Ska upp till sjukhuset om några timmar igen. Typ en undersökning bara. Se så att halsen läker som den ska eller nåt ^^
Min mamma och kanske Robins mamma följer med. Som en liten barnunge är jag ju! Haha ^^  Men jag måste ju få sällskap. Jag tänker inte åka till sjukan själv, usch!


Robin och hans arbetskamrater har bestämt att dom ska spela kubb och kanske dricka lite i Rothoffsparken ikväll. Robin ville ha med mig också, och nu när jag är "frisk" kan jag ju följa med honom :D


Blidde de dåligt väder ikväll så skulle dom på Grappa istället.
Det blir ju nyktert för min del, men kan ju va kul o följa med o se vilka han jobbar med.


En dusch på det här också!
Peace.

Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards