Alla inlägg den 18 juni 2009

Av ♥ Estella B ♥ - 18 juni 2009 08:30

Åååh, Min dator lever igen, ÄNTLIGEN!!!
Fattar ni hur lycklig jag är nu!?



Det var min hårddisk som valde att sluta funka. Bara sådär, utan anledning.
Det tog ett par veckor, men Robin ringde till Komplett i måndags, då sa dom att dom skickar en ny hårddisk med budbil dagen efter.
Coolt!



Dock så kom inte min nya hårddisk förns igår, men vafan, en dag mer eller mindre när man väntat i flera veckor, de har liksom ingen roll!
Robin har fixat den nya hårddisken nu, så nu kan jag leka igen :D



Det sorgliga med de hela är ju att en hel del av mina bilder från gamla hårddisken inte gick att rädda. De flesta gick, men inte alla.
Jag ska väl vara glad att det "bara" var hårddisken som pajade och inte hela datorn. Men ändå. Mina bilder :/



Presentation


Estella. Kallas Ella. Eller Ellie.
22 år. Född och uppvuxen i Eskilstuna. Pappa från Jamaica. Mamma från Sverige.
Sambo & Förlovad.
Bloggen handlar om precis allt. Det finns nog inget att utesluta.
Enjoy.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Letar du efter något speciellt?

En Liten Fråga

Du är...?
 Tjej
 Kille
 Gay
 Ja
 Nej
 Din mamma
 Snygg

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards